آشنایی با نحوه آموزش مجازی در دانشگاه مذاهب اسلامی

به گزارش دَبی بلاگ، دانشگاه مذاهب اسلامی از روز 30 فروردین ماه آموزش های مجازی خود را شروع می نماید.

آشنایی با نحوه آموزش مجازی در دانشگاه مذاهب اسلامی

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، دانشگاه مذاهب اسلامی در اطلاعیه از آغاز آموزش های مجازی از 30 فروردین ما خبر داده است.

دانشجویان می توانند به وسیله سامانه https://lms.mazaheb.ac.ir با نام کاربری و رمز عبور اعلام شده بر روی سامانه (کد ملی برای استادان و شماره دانشجویی برای دانشجویان) وارد کلاس های الکترونیک شوند.

استادان و دانشجویان، قبل از تاریخ آغاز کلاس های برخط (آنلاین) نسبت به دروس و ساعت برگزاری کلاس های نیمسال جاری اطلاع یابند و در صورت مغایرت یا وجود اشکال مراتب را در اسرع وقت به کارشناسان مربوطه اعلام نمایند.

استادان از تاریخ 30 فروردین ماه و بر اساس تقویم آموزشی اعلام شده در سامانه آموزش مجازی دانشگاه مذاهب اسلامی نسبت به برگزاری کلاس ها اقدام نمایند. دانشجویان نیز موظف به شرکت در کلاس های آنلاین هستند. آغاز هر کلاس و امکان حضور دانشجویان منوط به حضور استاد درس در کلاس است.

استفاده از سامانه آموزش مجازی دانشگاه با اینترنت های ADSL خانگی و اینترنت موبایل قابل استفاده است.

سیستم به صورت اتوماتیک نسبت به ضبط کلاس برگزارشده اقدام می نماید که پس از چند ساعت از پایان کلاس قابل بهره برداری است. لذا دانشجویانی که به هر دلیل نتوانستند رأس ساعت مقرر در کلاس حضور یابند می توانند پس از آن از محتوای کلاس ضبط شده استفاده نمایند.

با توجه به امکانات سامانه، اساتید جلسات قبلی تدریس شده را در سامانه بارگذاری نمایند. در این صورت با مراجعه دانشجویان به دروس این نیمسال خود، کل محتوی تدریس شده قبل و جدید را یکجا در اختیار خواهند داشت.

فعلاً برگزاری کلاس درس در ساعتی غیر از ساعت مشخص شده در برنامه آموزشی سامانه امکان پذیر نیست. چنانچه امکان برگزاری کلاس در ساعت اعلام شده از سوی استاد درس امکان پذیر نیست مراتب به آموزش دانشگاه اعلام، تا حسب ظرفیت سامانه تغییرات لازم اعمال شود.

امکان بارگذاری محتواهای یاری آموزشی متنی، تصویری و صوتی نیز میسر است که استادان می توانند نسبت به بارگذاری فایل های محتوایی درسی (متنی، تصویری و صوتی) اقدام نمایند.

رؤسای واحدها مسئولیت نظارت بر برگزاری کلاس ها را عهده دار خواهند بود که طبق سازوکارهای ابلاغ شده، کارشناس هر واحد موظف است ضمن مشاوره به دانشجویان، گزارش روزانه را به رئیس واحد اعلام کند و برای برگزاری شایسته کلاس ها، پیگیری های لازم به عمل آید.

کلاس هایی که جنبه عملی دارند نیز با سازوکارهای فراهم شده، همانند سایر کلاس های آموزشی برگزار می شود. به استثناء درس تربیت بدنی، که به نیمسال بعد منتقل می شود.

برگزاری کلاس های آموزش الکترونیکی تا تکمیل محتوی درس ادامه خواهد داشت. لذا زمان پایان آموزش دروس از طرف معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اعلام خواهد شد.

برنامه جدید امتحانات نیمسال جاری از طرف دانشگاه و بعد از پایان آموزش های الکترونیکی و امکان برگزاری حضوری امتحانات اعلام خواهد شد.

4040/پ

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 7745

به "آشنایی با نحوه آموزش مجازی در دانشگاه مذاهب اسلامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با نحوه آموزش مجازی در دانشگاه مذاهب اسلامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید