شروع اردوی هفتم آزادکاران از امروز، فرنگی کاران پنجم فروردین به خانه می فرایند

به گزارش دَبی بلاگ، شاگردان غلامرضا محمدی برای حضور در اردوی هفتم تیم ملی آزاد امروز در خانه کشتی حاضر شده و از آنها تست کرونا گرفته شد.

شروع اردوی هفتم آزادکاران از امروز، فرنگی کاران پنجم فروردین به خانه می فرایند

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، درحالیکه فرنگی کاران سال 1400 را در خانه کشتی شروع کردند، تیم ملی کشتی آزاد اردوی ششم خود را روز 27 اسفند به انتها رساند تا کشتی گیران و مربیان لحظه سال تحویل در خانه باشند.

اردوی هفتم آزادکاران از صبح امروز شروع شد و همه نفرات حاضر در این اردو تست کرونا دادند که تا عصر نتیجه آن تعیین شده و پس از آن شاگردان غلامرضا محمدی نرمش خواهند داشت.

پیش از این اعلام شده بود دو تیم اعزامی به گزینشی و آسیایی طی دو مرحله و روزهای دوم و پنجم به خانه کشتی می آیند اما امروز همه اردونشینان به تهران آمدند. این اردو تا دوازدهم ماه جاری ادامه خواهد داشت.

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی هم روز پنجم فروردین به انتها می رسد تا شاگردان محمد بنا بعد از چند روز استراحت، از روز نهم فروردین مجددا تمرینات خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک و همچنین حضور در جام بین المللی دانکلوف از سر بگیرند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 16698

به "شروع اردوی هفتم آزادکاران از امروز، فرنگی کاران پنجم فروردین به خانه می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع اردوی هفتم آزادکاران از امروز، فرنگی کاران پنجم فروردین به خانه می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید