اتفاق عجیب در تیم لیگ فزونی فوتسال، بازیکنان دنبال خرید باشگاه!

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در یکی از دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر فوتسال روز گذشته تیم راگا پیروز شد با نتیجه 5 بر یک تیم ایمان شیراز را شکست بدهد. تیم ایمان که با خرید امتیاز ارژن در لیگ برتر فوتسال حاضر شده است، شرایط خوبی در این فصل ندارد و تا به امروز چهار باخت از چهار مسابقه را از خود بر جای گذاشته است.

اتفاق عجیب در تیم لیگ فزونی فوتسال، بازیکنان دنبال خرید باشگاه!

این در حالی است که حمید کمالی سرمربی تیم فوتسال ایمان شیراز از کم تجربگی مسئولان باشگاه و اتفاقات حاشیه ای به عنوان دلایل مهمی در ناکامی این تیم یاد می نماید.

حمید کمالی در تبادل نظر با خبرنگاران، گفت: از ابتدای فصل اتفاقاتی افتاد و مالک جدید، امتیاز تیم ارژن را خریداری کرد اما به دلیل کم تجربگی، باعث شد تیم از روز اول بد جلو برود. مالک جدید نمی دانست شرایط به چه صورت است و یا شاید خوب تفهیم نشده بود که تیم داری به چه شکل است. من آن موقع در تیم نبودم و حتی هفته نخست روی نیمکت حضور نداشتم.

وی اضافه کرد: آن موقع قراردادهایی بستند. تیم دیر آغاز به کار کرد و بازیکن زیادی هم نمانده بود. با اصرار مالک باشگاه و باوجود یکسری از مسائل که تمایل به کار نداشتم، پذیرفتم که راهنمایی تیم ایمان را قبول کنم. متاسفانه کل انرژی ما از آن روز صرف اشتباهات و مسائلی شده است که از ابتدای فصل در تیم اتفاق افتاده است. مثلاً برخی از بازیکنان با یک بازیکن توافق نموده اند نه با باشگاه! اینها تیم را دچار مشکل نموده است.

سرمربی تیم ایمان تاکید نمود: بازیکن به جای اینکه با مدیرعامل باشگاه صحبت کند، توافقاتش را با یک بازیکن دیگر انجام داده و مدیرعامل فقط قرارداد را امضا نموده است؛ بدون هیچ شرط و شروطی. با تعدادی از بازیکنان قراردادهای خوبی بسته نشده است. این ناهماهنگی ها باعث شد تا انرژی خود را صرف برطرف اشتباهات کنیم. متاسفانه مالک باشگاه بعد از بازی با کوثر آغاز کرد به گفتن اینکه نمی توانم تیم داری کنم و مشکل دارم. او می گفت توان ادامه کار را ندارم و در تماس هایی که با بنده داشت، می گفت کار کردن سخت است.

کمالی یادآور شد: هیچ مسئولی هم در استان به ما یاری و اعتنا نمی نماید. حتی شورای شهر شیراز که برای تیم های فوتبال قشقایی و فجر مصوبه می گذارد ولی نگاهی به ما ندارد. از همان روز اول به مالک باشگاه گفتم که فکر نکنید از جایی به شما یاری می گردد. اگر می خواستند یاری نمایند ارژن را با آن همه سابقه و تجربه در لیگ نگه می داشتند. متاسفانه ارژن را نابود کردند. یادم هست وقتی مالک جدید باشگاه آمد گفتم امیدوارم دیگر این را نابود ننمایند. به مالک گفتم با اشتباهاتی که از اول فصل شده، بعید می دانم تا روز آخر بتوانید کار کنید. قبل از بازی با راگا معلوم نبود تیم چه زمانی تیم به سمت تهران حرکت کند. تمرکز تیم و من به هم ریخته بود.

وی گفت: چند مشکل در روزهای گذشته ایجاد شده بود که به دلیل بی تجربگی دوستان در باشگاه اتفاق افتاده است. این ناشی از نبود یک ساختار و هماهنگی مناسب در باشگاه جدید است. یکسری مسائلی اتفاق افتاده که من هیچ موقع در ارژن ندیده بودم. از چند روز قبل تعیین نبود تیم برای بازی با راگا اعزام گردد. از شب قبل از بازی تا صبح مسائلی را دیدم. مثلاً دو - سه بازیکن دنبال این بودند که امتیاز باشگاه را از مالک باشگاه خریداری نمایند! ذهن همه بازیکنان را به هم ریختند. وقتی شب قبل از بازی با مالک باشگاه صحبت می کردم تایید کرد برخی از بازیکنان درخواست خرید امتیاز تیم را دارند.

کمالی توضیح داد: با این کار تمرکز و ذهنیت بازیکنان ما را به هم ریختند. باید کار فنی جلو برود ولی از وقتی آمده ام درگیر چنین مسائلی هستم. این هم از شانس ما است که این اتفاقات می افتد. حتی برخی از بازیکنان می گویند از بیرون عامدانه امکانات را در اختیار تیم قرار نمی دهند تا فشاری برای تعطیلی تیم و جدایی ما ایجاد گردد.

سرمربی تیم فوتسال ایمان شیراز در ادامه به مسائل تیمش اشاره نمود و گفت: دروازه بان ما در بازی با کوثر مصدوم شد ولی 12-10 روز است دروازه بانم را ندیده ام و نمی دانم چه بلایی سرش آمده است. فقط می دانم او در خوابگاه بوده و در فضای مجازی از باشگاه خداحافظی نموده است. در بازی مقابل راگا دروازه بان اول را نداشتیم. دروازه بان دوم هم دچار مشکل شد و او را هم نداشتیم.

کمالی اضافه کرد: این تفکرات در تیم رخنه نموده است. نکته جالب اینجاست که یکی دو بازیکن درخواست خرید باشگاه را از مالک جدید دارند؛ بدون آنکه من هم خیلی در جریان باشم. یا این کار ذهن بازیکنان دیگر را به هم ریختند. مسائلی در زمینه پشتیبانی داشتیم ولی حالا می شنویم که می خواهند به این شکل فشار روی تیم بگذارند تا یک عده بروند و یک عده بمانند.

سرمربی تیم ایمان شیراز یادآور شد: این مسائل از نبود یک ساختار و نظام درست و از بی تجربگی است. مالک می گوید به من گفته بودند هزینه های تیم داری پایین است ولی حالا با هزینه های بالا روبرو شده است. باشگاه هزینه هایی نموده است که نیازی نبوده. افسوس خوردم چرا فردی که تیم را این فصل خریداری نموده، در هفته پنجم درخواست انصراف و واگذاری تیم را داده است.

وی گفت: قصد نداشتم سال جاری در فوتسال شیراز کار کنم ولی مالک باشگاه چند بار با بنده تماس گرفت و درب منزل ما آمد. خیلی باید انرژی گذاشت تا اول این مسائل را حل کرد. بحث فنی برایمان مهم نیست؛ اهمیت ندارد تیم چهار باخت آورده است! در لیگ های قبل هم یک نیم فصل نتیجه نمی گرفتیم ولی در نیم فصل دوم تیم را جمع می کردم.

کمالی درباره اینکه حالا برنامه و پیشنهادش برای حل این مشکل چیست؟ گفت: می خواستم قبل از بازی با راگا کنار بکشم و الان هم نظرم همین است. این شرایط به اعتبار ما لطمه می زند. از سمت دیگر مالک باشگاه اجازه نمی دهد. اگر بخواهم بمانم و مبارزه کنم برایم کاری ندارد و می گردد راحت برخورد کرد ولی اینکه بازیکنان می خواهند امتیاز بخرند به من ارتباطی ندارد. نمی توانم جلوی آنها را بگیرم.

اگر بازیکنان تیم مالکیت باشگاه را در اختیار بگیرند، آیا حاضر هستید زیر نظر شاگرد خودتان کار کنید؟ کمالی در پاسخ به این سئوال گفت: خیر بنده زیر بار این مسائل نمی روم. آدمی نیستم با هرکسی کار کنم. آن بحث را خودشان می دانند و به من ارتباطی ندارد. تا روزی که مالک فعلی بخواهد یاری می کنم ولی الان یاری کردن در شهر شیراز سخت است. سال هاست که می گویم آقای شورای شهر عزیز! مگر شما روزنامه، خبرگزاری و رسانه ها را نمی خوانید؟ مگر نمی دانید یک تیم فوتسال در این شهر است که 15 سال به نام ارژن بوده و حالا چند هفته به نام ایمان شیراز است؟ چطور دو مصوبه برای دو تیم فوتبال می دهید ولی برای فوتسال مصوبه نمی دهید. هضم این موضوع سخت است.

سرمربی تیم فوتسال ایمان شیراز اظهار کرد: یک جایی می گویم ما داریم به فوتسال شیراز خیانت می کنیم چون با هر شرایطی کار می کنیم تا بار فوتسال را به دوش بکشیم. اگر بنده نبودم تیم برای بازی با راگا به تهران سفر نمی کرد. نمی خواستم بیایم و حالا این مسائل هم ایجاد شده است. ترسی از باخت و شکست ندارم و این را قبلاً نشان داده ام. مقابل راگا هم خوب بازی کردیم ولی اگر بخواهد این مشکل ادامه یابد، بودن من به آبرو و اعتبارم لطمه می زند.

کمالی گفت: باشگاه باید شرایط را فراهم کند و هرکسی سر جای خودش باشد. این تیم مثل یک گوشت قربانی شده و هرکسی یک تکه اش را بر می دارد. هرکسی برای خودش نظر می دهد و با این نظرات و کارهای اشتباه، تیم را به سمتی برده اند که نباید ببرند. بارها گفته ام تیم باید تقویت بگردد و من هم با چند بازیکن صحبت نموده ام ولی همان بازیکن تماس می گیرد و می گوید چیزهایی شنیده ایم که نمی توانیم به شیراز بیاییم. اگر شرایط فراهم نگردد، ادامه کار اشتباه است و امثال ما نباید چنین کاری کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 14839

به "اتفاق عجیب در تیم لیگ فزونی فوتسال، بازیکنان دنبال خرید باشگاه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق عجیب در تیم لیگ فزونی فوتسال، بازیکنان دنبال خرید باشگاه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید