احمدعباسی: ازبکستان برای انتقام فینال جام ملت های آسیا می آید، با تایلندی ها کَل کَل داشتیم

به گزارش دَبی بلاگ، ملی پوش فوتسال کشورمان معتقد است که حریف فردا (سه شنبه) ایران در فینال مسابقات داخل سالن آسیا، برای انتقام فینال جام ملت های آسیا 2016 به میدان می آید.

احمدعباسی: ازبکستان برای انتقام فینال جام ملت های آسیا می آید، با تایلندی ها کَل کَل داشتیم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید و بازار های بانکوک، سواحل پاتایا و پوکت را ببینید و از آرامش چیانگ مای لذت ببرید.

سعید احمدعباسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا، درباره پیروزی های پُرگل ایران در مسابقات فوتسال داخل سالن آسیا و رسیدن به فینال این رقابت ها گفت: بازی ها تا به امروز برای ما بسیار خوب پیش رفته است. همین که توانستیم با اقتدار به فینال برسیم، یعنی بازی ها را به خوبی شروع کردیم و به خوبی ادامه می دهیم.

وی در ادامه اضافه کرد: طبق صحبت هایی که با کادر فنی و بازیکنان تیم ملی داشتیم، خواستیم تفاوت فوتسال ایران که سوم دنیا است با سایر تیم های آسیایی را نشان دهیم. برای رسیدن به این مهم باید حریفان خود را با تعداد گل زیاد شکست می دادیم که خدا را شکر این اتفاق اتفاق افتاده است. امیدوارم با گل های زیاد و بسته نگه داشتن دروازه خود در مسابقه فینال، به قهرمانی رقابت ها برسیم.

ملی پوش فوتسال کشورمان درباره پیروزی 10 بر 4 مقابل تایلند در ملاقات مرحله یک چهارم نهایی مسابقات توضیح داد: جدا از بحث فنی و به خصوص پس از صحبت های سرمربی تایلند قبل از بازی و نیز پیش از ملاقات فینال جام باشگاه های آسیا بین گیتی پسند و چونبوری، بین دو تیم کل کل و کری وجود داشت. فقط می خواستیم بازی شروع گردد و با اختلاف بالا، تایلند را شکست دهیم. خدا را شکر نشان دادیم تفاوت ما با تایلند که ادعا می کرد تیم اول آسیا است و می خواست خودش را در سطح ایران نشان دهد، کجاست.

احمدعباسی در مورد شکست 8 بر 2 افغانستان مقابل ایران در مرحله نیمه نهایی، با اشاره به اینکه بازیکنان حریف محکم بازی می کردند، گفت: بیشتر بازیکنان افغانستان در ایران زندگی می نمایند و با فوتسال ایران آشنا هستند. افغانستان با چهار پیروزی به نیمه نهایی رسید و نشان داد تیم ضعیفی نیست. خدا را شکر توانستیم با یک بازی خوب و حساب شده، این تیم را مغلوب کنیم و به فینال مسابقات راه یابیم.

وی در مورد مصاف فردا (سه شنبه) با ازبکستان در فینال مسابقات داخل سالن، با بیان تاکتیک پذیر بودن این تیم گفت: ازبکستان برای انتقام فینال جام ملت های آسیا 2016 پا به زمین می گذارد. این تیم توانست ژاپن را با یک بازی خیلی خوب شکست دهد، اما ما ایران هستیم و برای قهرمانی به این رقابت ها آمده ایم. می خواهیم نشان دهیم سومی دنیا روی شانس و اتفاق نبود و حق فوتسال ایران همین است.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4903

به "احمدعباسی: ازبکستان برای انتقام فینال جام ملت های آسیا می آید، با تایلندی ها کَل کَل داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمدعباسی: ازبکستان برای انتقام فینال جام ملت های آسیا می آید، با تایلندی ها کَل کَل داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید