ادامه تعطیلی واحدهای صنفی استان البرز تا 21 فروردین

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش تجارت نیوز، بهروز حصاری، رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز با اشاره به اینکه جز فروشگاه های زنجیره ای، نانوایی ها، سوپرمارکت ها، پمپ بنزین ها، داروخانه ها، فروشگاه های گوشت و مرغ، خواربار فروشان، میوه فروشان و فروشگاه های تجهیزات پزشکی که در روزهای قبل نیز فعالیت آنها ادامه داشت، تعطیلی مابقی واحدهای صنفی تا بیست و یکم فروردین ماه اعمال خواهد شد، اظهار کرد: در این خصوص تابع تصمیمات و مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا هستیم.

ادامه تعطیلی واحدهای صنفی استان البرز تا 21 فروردین

وی اعلام نمود: در حال حاضر به طور پیوسته توسط تیم های متعدد بازرسی اتاق اصناف مرکز استان شرایط تعطیلی واحدهای صنفی مشمول مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا رصد می شود.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز با اشاره به اینکه در شهرستان کرج در کل 80 هزار واحد صنفی وجود دارد، افزود: تعداد واحدهای صنفی فعال در سطح استان البرز نیز 125 هزار واحد است که در حال حاضر بخش عمده ای از آنها تعطیل هستند.

حصاری همچنین افزود: در حال حاضر تنها حدود 10 درصد از کل صنوف موجود در استان البرز اجازه فعالیت دارند و این واحدهای صنفی رسته هایی از صنوف هستند که بر اساس مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا به دلیل نقش مستقیم در تأمین مایحتاج ضروری مردم مشمول اعمال تعطیلی نشده اند.

منبع: مهر

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 7318

به "ادامه تعطیلی واحدهای صنفی استان البرز تا 21 فروردین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه تعطیلی واحدهای صنفی استان البرز تا 21 فروردین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید