ادعای فرمانده سنتکام علیه ایران:پاسخ ما بازدارندگی خواهد بود، آمریکا در عراق می ماند

به گزارش دَبی بلاگ، ایسنا نوشت: فرمانده ستاد مرکزی فرماندهی آمریکا مدعی شد که ایران همچنان تهدیدی عظیم برای ثبات در منطقه است.

ادعای فرمانده سنتکام علیه ایران:پاسخ ما بازدارندگی خواهد بود، آمریکا در عراق می ماند

کنت مکنزی، فرمانده مرکز فرماندهی نیروهای تروریستی آمریکایی در منطقه موسوم به سنتکام در گفت وگو با شبکه سعودی العربیه با بیان این ادعا که همچنان بر این باوریم که ایران عظیم ترین تهدید برای ثبات در منطقه است و همچنان فعالیت های پلیدی چه به صورت مستقیم و چه به صورت غیر مستقیم و به وسیله نمایندگان خود علیه ما و هم پیمانان و دوستان ما در منطقه انجام می دهد، گفت: پاسخ ما نیز بازدارندگی خواهد بود.

وی گفت : ما با دوستانمان در منطقه توافق خواهیم کرد بنابراین مورد هجوم قرار دادن ما به سود ایران نیست و بهای آن بسیار زیاد و بیشتر از چیزی خواهد بود که آن را تخیل می نمایند.

فرمانده سنتکام گفت: موضع ما در منطقه دفاعی است.

وی گفت: آمریکا در عراق باقی خواهد ماند و به عملیات خود برای مقابله با داعش ادامه خواهد داد. به نظر من در عراق باقی خواهیم ماند و آینده ما در عراق هر چه خواهد بود به طور مشترک آمریکا و عراق آن را معین خواهند کرد نه طرف سومی مانند ایران.

وی در رابطه با حضور نیروهای آمریکایی در سوریه نیز مدعی شد: حضور ما در سوریه برای مبارزه با داعش است و تا به امروز موفقیت های زیادی محقق کردیم.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 17612

به "ادعای فرمانده سنتکام علیه ایران:پاسخ ما بازدارندگی خواهد بود، آمریکا در عراق می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای فرمانده سنتکام علیه ایران:پاسخ ما بازدارندگی خواهد بود، آمریکا در عراق می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید