ارتش سرخ به یک قدمی سپاهان رسید ، پرسپولیس در آستانه قهرمانی نیم فصل

به گزارش دَبی بلاگ، پرسپولیس با کسب یک امتیاز از مصاف با گل گهر در سیرجان می تواند قهرمان نیم فصل شود، اما سرخ ها برای رسیدن به امتیاز استاندارد قهرمانی، نیاز به کسب سه امتیاز آخرین بازی از نیم فصل اول لیگ برتر دارند

ارتش سرخ به یک قدمی سپاهان رسید ، پرسپولیس در آستانه قهرمانی نیم فصل

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پرسپولیس با انجام چهاردهمین بازی خود در فصل 1399/1400 لیگ برتر، به رتبه دوم جدول رسید. سرخ ها 27 امتیاز از 14 بازی کسب کرده اند. سپاهان صدرنشین با یک بازی بیشتر 28 امتیازی است. حالا پرسپولیس با یک تساوی مقابل گل گهر در سیرجان هم می تواند صدرنشین و قهرمان نیم فصل شود. سرخ ها تفاضل بهتری از سپاهان اصفهان دارند.

طلایی پوشان اصفهانی میانگین امتیاز 1.86 از هر بازی را تا اینجای فصل به ثبت رسانده اند. میانگین امتیاز برای قهرمانی در لیگ ما، 2 امتیاز از هر بازی است. بعد از انتها 15 بازی، تیمی که 30 +- 1 امتیاز کسب کرده باشد (یعنی 29، 30 یا 31) به استاندارد قهرمانی رسیده است. پرسپولیس با یک امتیاز از بازی با گل گهر هم می تواند صدرنشین نیم فصل باشد اما اگر سرخ ها می خواهند به استاندارد قهرمانی برسند، نیاز به سه امتیاز بازی بزرگ سیرجان دارند. پرسپولیس تنها تیم لیگ برتر است که می تواند در انتها نیم فصل معدل امتیازاتش را به استاندارد قهرمانی برساند. سرخ ها با پیروزی مقابل گل گهر 30 امتیازی می شوند و میانگین دو امتیاز از هر بازی که همان امتیاز استاندارد برای قهرمانی لیگ برتر است را ثبت می کنند.

البته گل محمدی کاری سخت در سیرجان پیش رو دارد. گل گهر با امیر قلعه نویی از خوب های لیگ برتر در فصل جاری بوده و امتیاز دریافت از سیرجانی ها آن هم به عنوان تیم میهمان آسان نیست. گل گهر و پرسپولیس روز جمعه، یکم اسفند در سیرجان به مصاف هم می فرایند تا پفراینده نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران، بسته شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 15544

به "ارتش سرخ به یک قدمی سپاهان رسید ، پرسپولیس در آستانه قهرمانی نیم فصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتش سرخ به یک قدمی سپاهان رسید ، پرسپولیس در آستانه قهرمانی نیم فصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید