استعلام دوباره پرسپولیس از فیفا برای اطلاع از پرداختی به طلبکاران

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، محکومیت های اقتصادی باشگاه پرسپولیس از سوی فیفا بابت عدم پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان خارجی پیشین خود سبب شد تا سرخ ها با بدهی نزدیک به دو میلیون یورو روبرو شوند.

استعلام دوباره پرسپولیس از فیفا برای اطلاع از پرداختی به طلبکاران

این در حالی است که هنوز تکلیف شکایت 530 هزار دلاری گابریل کالدرون از این باشگاه هنوز تعیین نیست اما احتمال باخت سرخ ها با توجه به مفاد این قرارداد بسیار زیاد است.

مدیران باشگاه پرسپولیس در نخستین اقدام برای پرداخت بدهی های خود از فیفا خواستند طلب 23 هزار دلاری فرناندو گابریل بازیکن اسبق خود و 10 هزار دلاری سرتن چوک مربی پیشین سرخ ها را از محل درآمد این باشگاه به دلیل حضور بازیکنانش در لیست تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 پرداخت کند.

باشگاه پرسپولیس 650 هزار دلار از فیفا طلبکار است که به دلیل تحریم های ارزی پیروز به دریافت آن نشده است و می خواهد این پول را صرف بدهی های خود کند که مورد موافقت اولیه فیفا نیز قرار گرفته است.

همین امر سبب شد تا مدیران باشگاه پرسپولیس مکاتبات متوالی با فدراسیون بین المللی فوتبال داشته و در جریان آخرین شرایط پرونده های خود قرار بگیرند.

از قرار معلوم هنوز رسید پرداخت پول از سوی فیفا به گابریل و چوک در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار نگرفته است اما آنها اطمینان داده اند که مسئله ای بابت این موضوع برای سرخ ها به وجود نخواهد آمد.

همچنین گردش آرای محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایت برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش نیز هنوز دریافت نشده است تا سرخ ها لایحه دفاعی جدیدی را ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 7988

به "استعلام دوباره پرسپولیس از فیفا برای اطلاع از پرداختی به طلبکاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استعلام دوباره پرسپولیس از فیفا برای اطلاع از پرداختی به طلبکاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید