استقرار 50 تیم لیزرگان و کنترل سرعت در بزرگراه ها، لایی کشی و حرکات نمایشی خط قرمز پلیس

به گزارش دَبی بلاگ، جانشین پلیس راهور پایتخت از استقرار 50 تیم لیزرگان و کنترل سرعت در معابر بزرگراهی و برخورد با رانندگان متخلف خبر داد.

استقرار 50 تیم لیزرگان و کنترل سرعت در بزرگراه ها، لایی کشی و حرکات نمایشی خط قرمز پلیس

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، سرهنگ ابوالفضل موسوی پور جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام اینکه حرکات نمایشی، لایی کشی و حرکات مخاطره آمیز خط قرمز پلیس راهور است، اظهارداشت: در ایام تعطیلات نوروز شاهد خلوتی سطح معابر در پایتخت هستیم که این امر احتمال افزایش سرعت در معابر بزرگراهی پایتخت را بیشتر می کند؛ به همین دلیل و برابر تدابیر اتخاذ شده با هدف جلوگیری از حوادث رانندگی، گشت های محسوس و نامحسوس پلیس در معابر بزرگراهی فعال شده اند.

سرهنگ موسوی پور شرح داد: تیم های گشتی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در ایام تعطیلات نوروزی با گشت زنی در معابر بزرگرا هی پایتخت اقدام به کنترل رفتارهای ترافیکی و برخورد با تخلفات رانندگی به خصوص تخلفات حادثه ساز و سرعت و سبقت غیر مجاز خواهند کرد.

وی گفت: در طول روز 50 تیم لیزرگان و کنترل سرعت در محورهای بزرگراهی حضور دارند که در طول شبانه روز محل آنها تغییر کرده و اقدام به رصد سرعت رانندگان و برخورد با تخلفات رانندگان می کنند.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه فعالیت این تیم ها به شکل شبانه روزی خواهد بود، اظهار داشت: تیم های گشت شبانه پلیس راهور تهران بزرگ نیز به شکل محسوس و نامحسوس در سطح معابر بزرگراهی به صورت 24 ساعته فعال بوده و با تخلفات برخورد خواهند کرد.

سرهنگ موسوی پور با اشاره به اینکه سرعت غیرمجاز، انجام حرکات نمایشی مانند لایی کشی، حرکت خلاف جهت راستا، دنده عقب در بزرگراه و ... جزو تخلفات حادثه ساز است، اظهارداشت: حرکات نمایشی ، لایی کشی و حرکات مخاطره آمیز خط قرمز پلیس راهور است که پلیس راهور تهران بزرگ به شدت با این تخلفات حادثه ساز برخورد کرده و خودوری متخلفین را به پارکینگ منتقل خواهد کرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 16415

به "استقرار 50 تیم لیزرگان و کنترل سرعت در بزرگراه ها، لایی کشی و حرکات نمایشی خط قرمز پلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقرار 50 تیم لیزرگان و کنترل سرعت در بزرگراه ها، لایی کشی و حرکات نمایشی خط قرمز پلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید