اعطای وام بدون بهره به دانشجویان محروم توسط بنیاد مستضعفان

به گزارش دَبی بلاگ، معاون امور برنامه ریزی و توسعه اقتصادی بنیاد مستضعفان از اعطای 2 هزار وام بدون بهره به دانشجویان محروم کشور از ابتدای سال 98 خبر داد.

اعطای وام بدون بهره به دانشجویان محروم توسط بنیاد مستضعفان

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، خسرو مختاری با اشاره به حمایت های بنیاد مستضعفان از تحصیل دانشجویان مناطق محروم کشور، اضافه نمود: از ابتدای سال 98 تاکنون 2 هزار فقره وام بدون بهره به دانشجویان محروم اعطا شده است و تا پایان سال جاری تعداد وام های پرداختی به 7 هزار فقره می رسد.

وی ادامه داد: در قالب این طرح، بنیاد مستضعفان در هر ترم به دانشجویان مجرد مبلغ 600 هزار تومان و به دانشجویان متاهل مبلغ 800 هزار تومان وام پرداخت می کند.

معاون امور برنامه ریزی و توسعه اقتصادی بنیاد مستضعفان در خصوص نحوه و شرایط دریافت این وام برای دانشجویان گفت: دانشجویان مستعد مناطق محروم با معرفی صندوق رفاه وزارت علوم و وزارت بهداشت می توانند از این تسهیلات بدون بهره استفاده کنند.

مختاری گفت: براساس تدابیر اتخاذ شده برای رفاه حال دانشجویان، بازپرداخت تسهیلات ارائه شده، پس از اتمام تحصیل آغاز می شود و وام گیرندگان می توانند شش ماه پس از فارغ التحصیلی با اقساط 20 تا 30 ماهه به بازپرداخت تسهیلات خود بپردازند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3093

به "اعطای وام بدون بهره به دانشجویان محروم توسط بنیاد مستضعفان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای وام بدون بهره به دانشجویان محروم توسط بنیاد مستضعفان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید