انتخابی یورو 2020، تداوم رکورد صد درصد پیروزی بلژیک با شکست قزاقستان

به گزارش دَبی بلاگ، تیم ملی فوتبال بلژیک با شکست قزاقستان به روند پیروزی های خود در مرحله انتخابی مسابقات یورو 2020 ادامه داد.

انتخابی یورو 2020، تداوم رکورد صد درصد پیروزی بلژیک با شکست قزاقستان

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال بلژیک که پیش از این پیروز شده بود صعود خود به مرحله سرانجامی مسابقات یورو 2020 را قطعی کند، در ادامه بازی های مرحله انتخابی این رقابت ها عصر امروز (یکشنبه) در دیداری خارج از خانه با نتیجه 2 بر صفر بر قزاقستان غلبه کرد.

میچی باتشوایی در دقیقه 21 و توماس مونیه در دقیقه 53 برای شیاطین سرخ گلزنی کردند تا شاگردان روبرتو مارتینس با این برد 21 امتیازی و صدرنشینی خود در گروه I این رقابت ها را استحکام ببخشند.

تیم ملی فوتبال بلژیک هر هشت بازی خود در مرحله انتخابی یورو 2020 را با برد به سرانجام برده و رکورد صد درصد پیروزی اش را حفظ نموده است. آنها در این 8 بازی 30 گل به ثمر رسانده اند و تنها یک گل خورده اند.

در این گروه بعد از بلژیک 24 امتیازی، روسیه با یک بازی کمتر و 18 امتیازی در مکان دوم و قبرس 10 امتیازی هم در رده سوم است. تیم های قزاقستان و اسکاتلند هم به ترتیب با کسب 7 و 6 امتیاز در رده های چهارم و پنجم جای دارند و سن مارینو هم بدون امتیاز در رتبه آخر ایستاده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آذر 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3227

به "انتخابی یورو 2020، تداوم رکورد صد درصد پیروزی بلژیک با شکست قزاقستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخابی یورو 2020، تداوم رکورد صد درصد پیروزی بلژیک با شکست قزاقستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید