ایستگاه یک صفر دو در رادیو

به گزارش دَبی بلاگ، تهران (پانا) - ایستگاه یک صفر دو برنامه ای از رادیو سلامت است که به معرفی برنامه های مختلف رادیو سلامت درگروه های خانواده، سلامت اجتماعی، بهداشت روان، بهداشت و تندرستی، پخش و فراوری و تغذیه می پردازد.

ایستگاه یک صفر دو در رادیو

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، فاطمه بی تقصیر، نویسنده و تهیه نماینده در این باره گفت: برنامه شامل آیتمهای مختلف است. آیتم رادیو چی شامل مصاحبه امین ضیایی با تهیه نماینده های رادیو سلامت است که طرح نو ارائه دادند و این برنامه ها قرار است به تازگی روی آنتن رادیو سلامت برود و اطلاع رسانی به مخاطب که یک برنامه نو در راه است. چون رادیو سلامت در ساختمان شهدای رادیو در طبقه سوم مستقر شده، شیوا اسدی گزارشگر برنامه به سراغ همکاران و برنامه سازان واحد و گروه های مختلف می رود و از آنها درباره نوع فعالیتهایشان می پرسد. از جمله دفتر مدیریت، گروه های برنامه ساز: خانواده، بهداشت روان، بهداشت وتندرستی، سلامت اجتماعی، تغذیه، اصلاعات وبرنامه ریزی، اقتصادی، فراوری، به پخش، نظارت، ویراستاری... این بخش در قالب آیتم طبقه سوم پخش می گردد.

وی ادامه داد:آیتم صندوقچه هرازگاهی به سراغ همکاران قدیمی می رود. گفتگوی امین ضیایی گوینده برنامه با عوامل قدیمی رادیو سلامت برنامه سازان و همکارانی که قبلا با شبکه سلامت همکاری می کردند و الان یا به شبکه های دیگر رفته یا بازنشست شدند، پخش می گردد.

آیتم پشت صحنه شامل مصاحبه شیوا اسدی با عوامل برنامه ساز هنگام ضبط برنامه در فراوری و هنگام پخش در استودیو برنامه های زنده هست . آیتم عمو پستچی با اجرای منصور اسکندری که پیامکها وتلفنهای مخاطبان را پیگیری وپاسخ می گوید و به انتقادها وپیشنهادهای مخاطبان به وسیله شماره پیامک سی هزار صد و دو پاسخ می دهد. آیتم ای پی جی هم شامل جدول پخش برنامه هایی را که موضوعاتشان در اتاق فکر تصویب و نهایی شده با اجرای فرناز بیات معرفی می نماید.

وی بیان نمود: در آیتم حیاط خلوت، هر از گاهی به سراغ هنرمندان می رویم مصاحبه امین ضیایی است با هنرمندان و فرهیختگانی که در حوزه سلامت فعالیت می نمایند،سفیران سلامت و کسانی که مروج رادیو سلامت هستند. آیتم به وقت سلامت با اجرای دو نوجوان سارینا عمادی و بهار زهدی مطلب پور به آرشیو زمانی می پردازد.آیتم صفحه سلامت با اجرای یک نوجوان یاسمین حسن دولابی به فعالیتها و کوشش رادیو سلامت در فضای مجازی می پردازد.

این برنامه روزهای چهارشنبه ساعت19:30 از رادیو سلامت پخش می گردد و تکرار آدینه ساعت13 روی آنتن می رود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 21868

به "ایستگاه یک صفر دو در رادیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایستگاه یک صفر دو در رادیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید