باقری: من را چه به سرمربیگری پرسپولیس؟!

به گزارش دَبی بلاگ، کریم باقری شایعه سرمربیگری اش در پرسپولیس بعد از جدایی احتمالی برانکو را تکذیب نموده است.

باقری: من را چه به سرمربیگری پرسپولیس؟!

باقری: من را چه به سرمربیگری پرسپولیس؟!

بزرگ ترین مشکل این روزهای پرسپولیس بازگشت یا جدایی برانکو است که حتی کریم باقری هم نمی تواند با اطمینان درباره اش حرف بزند: مسائل زیادی وجود دارد و هیچ چیز تعیین نیست. باید منتظر باشیم و ببینیم آیا برانکو برمی شود یا نه. اگر برشود که طبق روال سابق کار را ادامه می دهیم وگرنه باشگاه باید تصمیم جدیدی بگیرد. من خودم را درگیر باشگاه نمی کنم چون در حیطه وظایفم نیست اما باید ببینیم آیا باشگاه می تواند به تعهدات خود عمل کند یا نه؟ همه می دانند که بازیکنان هم طلبکار هستند و مطالباتشان هنوز پرداخت نشده.

حالا پرسش این است که بعد از جدایی احتمالی برانکو ممکن است سرمربی گری پرسپولیس را به کریم باقری بدهند ؟ خودش واکنش جالبی دارد: پیشنهاد سرمربیگری کجا بود! من را چه به سرمربیگری پرسپولیس؟!

او سپس درباره برنامه خودش برای فصل آینده هم گفته: من با پرسپولیس قرارداد دارم اما هنوز تعیین نیست چه اتفاقی می افتد. فعلاً تمام تمرکز باشگاه روی حفظ برانکو است و بقیه مسائل هم قابل حل. باقری به اتهام مهندسی شده بودن قهرمانی های پرسپولیس هم این طور پاسخ داده است: کسی که حرف می زند باید بتواند حرف هایش را ثابت کند و سند و مدرک داشته باشد وگرنه حرف زدن کاری ندارد و همه می توانند صحبت نمایند.

11 - 210

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 10 مرداد 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 1305

به "باقری: من را چه به سرمربیگری پرسپولیس؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باقری: من را چه به سرمربیگری پرسپولیس؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید