ترافیک در آزادراه های قزوین نیمه سنگین اعلام شد

به گزارش دَبی بلاگ، رئیس پلیس راه قزوین از ترافیک نیمه سنگین و روان در آزادراه های این استان خبر داد.

ترافیک در آزادراه های قزوین نیمه سنگین اعلام شد

به گزارش خبرنگاران آنلاین، سرهنگ قدرت حسنی عصر جمعه 26 اردیبهشت در گفت وگو با خبرنگار ایرنا شرح داد: در حال حاضر ترافیک در لاین جنوبی (به سمت تهران) آزادراه های قزوین - رشت، قزوین - زنجان و قزوین - کرج نیمه سنگین اما روان بوده و تردد در آنها جریان دارد.

وی ادامه داد: با توجه به آخرین روز هفته، جاده رزجرد قزوین (الموت) نیز به علت تردد بی شمار خودروها و آمدن مردم به طبیعت با ترافیک نیمه سنگینی روبرو شده است.

سرهنگ حسنی یادآور شد: خوشبختانه رعایت قوانین رانندگی و احترام گذاشتن به آن از سوی رانندگان باعث شده تا 24 ساعت گذشته شاهد وقوع هیچ حادثه دلخراشی در سطح راه های ارتباطی این استان نباشیم.

رئیس پلیس راه قزوین گفت: پلیس راه همواره از رانندگان درخواست کرده تا ضمن احترام گذاشتن به قوانین رانندگی، در طول سفر فاصله طولی با خودرو مقابل را حفظ کرده و از هرگونه تغییر جهت ناگهانی و صحبت کردن با تلفن همراه پرهیز و از عجله و شتاب در رسیدن به مقصد نیز خودداری کنند.

استان قزوین دارای 6 هزار و 670 کیلومتر راه بوده که 220 کیلومتر آن آزادراه، 270 کیلومتر بزرگراه، 700 کیلومتر راه اصلی و مابقی آن نیز راه آسفالته روستایی است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 تیر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 8783

به "ترافیک در آزادراه های قزوین نیمه سنگین اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک در آزادراه های قزوین نیمه سنگین اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید