ترافیک روان در محور های ارتباطی مشهد

به گزارش دَبی بلاگ، فرمانده انتظامی شرق تهران گفت: ترافیک در محور های منتهی به مشهد، روان، اما به علت بارندگی، جاده ها لغزنده است.

ترافیک روان در محور های ارتباطی مشهد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار کیومرث عزیزی درباره تمهیدات ترافیکی محور های منتهی به مشهد الرضا (ع) گفت: در حوزه انتظامی ویژه شرق استان تهران دو محور در بحث تردد زائران به سمت حرم امام رضا (ع) درگیر هستند که یک محور، حرم تا حرم است و بخشی از جاده در حوزه استحفاظی ما واقع شده است و با همکاری دوستان در نیروی انتظامی قم و سمنان پوشش مشترکی را در این حوزه داریم.

وی گفت: در محور دوم نیز محور امام رضا (ع) از تهران تا پاکدشت و گرمسار هم در حوزه درون شهری و هم برون شهری گشت های راهور و پلیس راه در خدمت زائران هستند و گشت های انتظامی نیز در مقر های استقراری معین شده حضور دارند تا اگر شهروندان به یاری انتظامی احتیاج داشتند، امدادخواهی آن ها بموقع پاسخ داده گردد.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

سردار عزیزی اضافه نمود: از زائران عزیز و کسانی که با خودرو تردد می نمایند یا پیاده هستند، درخواست می کنیم به توصیه های پلیس توجه و قوانین را رعایت نمایند تا سفر ایمنی داشته باشند؛ هم با ایمنی کامل تردد نمایند و هم مراقب ایمنی شهروندان باشند.

وی گفت: مسافران ضمن رعایت مقررات با توجه به بارش ها در محور های تردد زائران، احتیاج است به وسایل گرمایشی مجهز باشند و آنچه در طول سفر های زمستانی احتیاج است، همراهشان باشد و از پر بودن باک بنزین خودرو های خود مطمئن شوند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران اضافه نمود: به علت بارندگی محور ها لغزنده است و احتیاج است که رانندگان با سرعت مطمئن تردد نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 آذر 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3594

به "ترافیک روان در محور های ارتباطی مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک روان در محور های ارتباطی مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید