تشکر دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا از ایران

به گزارش دَبی بلاگ، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا از میزبانی ایران در مرحله مقدماتی مسابقات زیر 16 سال آسیا تشکر و قدردانی کرد.

تشکر دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا از ایران

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ویندزور جان، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران نوشت: از طرف رئیس و کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال ایران به خاطر صعود تیم ملی زیر 16 سال به رقابت های قهرمانی 2018 - مالزی را تبریک می گویم. همچنین پیروزیت در سازماندهی و برگزاری رقابت های مرحله مقدماتی زیر 16 سال آسیا را تبریک می گویم. بدون شک این پیروزیت برگرفته از فداکاری، پشتکار و کوشش بی وقفه در برگزاری مسابقات این چنین سطح بالا بوده است. قدردانی صمیمانه من از کمیته سازماندهی محلی را در راستای این میزبانی فوق العاده که نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و دیگر تیم های حاضر در این رقابت ها شاهد آن بودند، پذیرا باشید.

امیدوارم پیروزیت در برگزاری رقابت های مقدماتی نوجوانان آسیا 2017 باعث کسب میزبانی در دیگر مسابقات گردد و این اطمینان را دارم که فوتبال ایران در حال توسعه و فتح قله های مرتفع تر است.

مسابقات گروه C مرحله مقدماتی رقابت های نوجوانان آسیا به میزبانی استان البرز برگزار گردید و در نهایت شاگردان چمنیان پیروز شدند با چهار پیروزی و کسب 12 امتیاز به عنوان تیم اول گروه C به مسابقات قهرمانی نوجوانان 2018 آسیا صعود نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5168

به "تشکر دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا از ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکر دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا از ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید