جهانگیر الماسی: خانه ماندن برای پیشگیری از کرونا یک مسئولیت اجتماعی است

به گزارش دَبی بلاگ، جهانگیر الماسی، بازیگر سینما و تلویزیون این روزها در خانه ماندن را یک وظیفه اجتماعی می داند و می گوید : می دانیم که ویروس کرونا با هر حرکتی در سطح شهر جابجا می گردد و ابتلای هر فرد، نه تنها جان خود او بلکه اطرافیان و تمام کسانی را که با فرد مبتلا در ارتباط بوده اند به خطر می اندازد. برای همین در خانه ماندن این روزها یک مسئولیت اجتماعی است.

جهانگیر الماسی: خانه ماندن برای پیشگیری از کرونا یک مسئولیت اجتماعی است

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

خبرنگاران- مرضیه موسوی: از زمان شیوع بیماری کرونا در تهران تنها یک بار برای بیماری قلبی از خانه خارج شده و حالا روزهای قرنطینه خود خواسته را در خانه اش می گذراند. جهانگیر الماسی می گوید : در خانه ماندن کار ساده ای نیست. اما برای حفظ جان خودمان و عزیزانمان باید به آن تن بدهیم. بی احتیاطی در زمینه رعایت نکات بهداشتی این روزها تنها یک نفر را به خطر نمی اندازد بلکه با انتقال بیماری از یک فرد به افراد بیشمار، جان شهروندان زیادی را به خطر می اندازد. برای همین در خانه ماندن این روزها مسئولانه ترین کاری است که می توانیم انجام دهیم.

با دنبال کردن اخبار مربوط به شیوع کرونا، از پرستاران و پزشکانی یاد می نماید که با کمترین امکانات جان خود را به خطر انداخته اند و از بیماران مبتلا به کرونا مراقبت می نمایند. الماسی می گوید : همانطور که در هر زمینه ای به توصیه متخصصان گوش می دهیم، برای جلوگیری از گسترش کرونا هم به توصیه های پزشکان که متخصص در این زمینه هستند گوش می کنم و حرف آن ها برای من حجت است. من و مردم ایران قدردان زحمات تیم های درمانی در بیمارستان ها هستیم که ساعت های طولانی دستکش های پلاستیکی و ماسک و لباس های مخصوص را در تنشان تحمل می نمایند و با بیماران مبتلا به کرونا مستقیما در ارتباط هستند. بی احتیاطی های هر کدام از ما این روزها فشار کار را برای کارد درمانی بیشتر می نماید. از مردم می خواهم تا سرانجام این بحران در خانه بمانند و دید و بازدید و مسافرت نوروز را به وقت بهتری موکول نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5325

به "جهانگیر الماسی: خانه ماندن برای پیشگیری از کرونا یک مسئولیت اجتماعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانگیر الماسی: خانه ماندن برای پیشگیری از کرونا یک مسئولیت اجتماعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید