دو سوم آمریکایی ها از نحوه مدیریت کرونا توسط ترامپ ناراضی هستند

به گزارش دَبی بلاگ، بر اساس نظرسنجی که روز یکشنبه منتشر شده، تقریباً 2 از هر 3 آمریکایی نحوه مدیریت همه گیری ویروس کرونا توسط ترامپ را رد می نمایند.

دو سوم آمریکایی ها از نحوه مدیریت کرونا توسط ترامپ ناراضی هستند

به نقل از هیل، نظرسنجی ای بی سی نیوز-ایپسوس مشخص کرد که 65 درصد پاسخ دهندگان گفته اند، از رسیدگی رئیس جمهور به بحران کووید 19- تقریباً هشت ماه بعد از تأیید ابتلای نخستین مورد ویروس کرونا در ایالت واشنگتن، ناراضی هستند.

35 درصد شرکت نمایندگان در نظرسنجی گفتند از پاسخ رئیس جمهور به همه گیری کرونا حمایت می نمایند. نظرسنجی روز یکشنبه، چهارمین نظرسنجی از اوایل ژوئیه بود که در آن نرخ مورد تأیید قرار دریافت ترامپ در نحوه مدیریت بیماری، در محدوده متوسط به پایین 30 نهاده شد.

تأیید شیوه رسیدگی ترامپ به بحران کووید 19 به طرزی قابل پیش بینی در میان احزاب تقسیم شده است، به نحوی که 80 درصد جمهوری خواستار، 31 درصد مستقل ها و 5 درصد دموکرات ها پشت رئیس جمهور ایستاده اند.

بیشتریت آمریکایی ها نیز به آنچه ترامپ درباره ویروس می گوید، اعتماد ندارند و معتقدند که پاسخ رئیس جمهور به ویروس بسیار کند بوده است.

مجموع 68 درصد پاسخ دهندگان گفتند به آنچه رئیس جمهور درباره بیماری می گوید باور ندارند. تقریباً سه چهارم جمهوری خواستار- 74 درصد- گفتند به حرف ترامپ درباره کووید 19 اعتماد دارند.

پاسخ دهندگان در خصوص اینکه آیا به لفاظی نامزد دموکراتیک جو بایدن درباره ویروس کرونا اعتماد دارند یا خیر، از سهم برابر بیشتری برخوردار بودند. 51 درصد مقدار زیاد یا مقدار خوب به او اعتماد دارند و 49 درصد نیز نه زیاد و اصلاً به او اعتماد ندارند.

بیشتر شرکت نمایندگان- 67 درصد- گفتند ترامپ در پاسخ به همه گیری کرونا، کند عمل نموده در حالی که کمتر از 31 درصد گفتند او با سرعت درستی وارد عمل شده است، و یک درصد نیز گفتند او بسیار سریع واکنش نشان داده است.

بیش از یک چهارم جمهوری خواستار- 28 درصد- گفتند فکر می نمایند رئیس جمهور در خصوص بیماری بسیار کند عمل نموده است، در حالی که بیش از دو سوم جمهوری خواستار- 69 درصد- گفتند ترامپ با سرعت درستی واکنش نشان داده است.

نظرسنجی ای بی سی نیوز-ایسپوس بین روزهای 11 و 12 سپتامبر (21 و 22 شهریور) تهیه شد. این نظرسنجی از 533 بزرگسال از یک نمونه ملی به عمل آمد. حاشیه خطا در این نظرسنجی، 4.7 درصد بود.

جیسون میلر، مشاور کارزار ترامپ در برنامه دیس ویک ای بی سی با دفاع از دونالد ترامپ و ابراز اشتیاق برای کمپینش، به این نظرسنجی واکنش نشان داد.

وی گفت: آمریکایی ها بسیار به دونالد ترامپ در کمکی که به ما برای بهبود در اقتصاد نموده، اعتماد دارند و همچنین باور دارند که ترامپ کسی است که بهترین انتخاب برای راهنمایی ما به سمت یک واکسن به شمار می رود.

داده های دانشگاه جانز هاپکینز بیانگر بیش از 6.4 میلیون مورد مبتلا به کووید 19 و 193 هزار و 705 مرگ تأیید شده ناشی از این بیماری در آمریکا هستند. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 11803

به "دو سوم آمریکایی ها از نحوه مدیریت کرونا توسط ترامپ ناراضی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو سوم آمریکایی ها از نحوه مدیریت کرونا توسط ترامپ ناراضی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید