روزهای خوب نساجی نزدیک است، گل دوم سپاهان آفساید بود

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا مهاجری پس از کسب تساوی 2 بر2 تیمش نساجی مازندران در بازی خانگی برابر سپاهان اصفهان درجمع خبرنگاران اضافه نمود: دراین بازی همه تماشاگران و مردم یک بازی خوب دیگر از نساجی را شاهد بودند و این نوید روزهای بهتر را می دهد.

روزهای خوب نساجی نزدیک است، گل دوم سپاهان آفساید بود

وی ادامه داد، خداروشکر مشکل گلزنی مان تیم ما درحال رفع شدن است، ودراین بازی 2 گل زدیم وحتی 3 موقعیت خوب دیگر برای گلزنی داشتیم.

سرمربی تیم نساجی مازندران ادامه داد، البته تیم سپاهان هم یکی دو موقعیت خوب داشت و در نهایت فکر می کنم تساوی عادلانه بود.

گل دوم سپاهان آفساید بود

مهاجری با بیان اینکه به نظر آقای قلعه نویی احترام می گذارم، اما گل دوم سپاهان آفساید بود، اضافه نمود: البته شاید آقای قلعه نوعی اعتقادی به حرف من نداشته باشد، اما کارشناسان گفتند گل سپاهان آفساید بوده است.

وی اضافه نمود، با این وجود از داور تشکر می کنم، اعتقاد دارم، از زمانی که آقای ممبینی به کمیته داوران آمده شرایط بهتر شده و امیدوارم بهتر هم بگردد.

با برنامه بازی کردیم

سرمربی تیم نساجی درادامه این نشست خبری ، کسب تساوی برابر سپاهان را به همه خانواده نساجی خسته نباشید وتبریک گفت، و ادامه داد، امروز بازیکنان تیم نساجی ازجان مایه گذاشتند و بازی خوبی برابر تیم مدعی سپاهان انجام دادند.

مهاجری اضافه نمود: امروز درست است نبردیم اما دست بچه هایم را به خاطر تلاششان می بوسم، نساجی برای این بازی برنامه داشت، هرچند تعویض علیاری به خاطر آسیب دیدگی برنامه های تیمی ما را خراب کرد.

وی اضافه نمود، البته به شخصه خیلی دوست داشتم ببریم که متاسفانه نشد، تیم مقابل هم سپاهان است؛ با کادرفنی قوی و بازیکنان با کیفیت. خوشحالم توانستم به بازی برگردیم و ابراز تاسفم از عدم تمرکز بازیکنان بعد از گل بود.

نساجی نیازمند حمایت است

سرمربی تیم نساجی مازندران دربخش پایانی صحبت های خود یادآورشد، که تیمش همچنان نیازمند حمایت است واگر حمایت گردد می تواند روزهای خوبی را رقم بزند. باید محکم تر قدم برداریم. حیف است نساجی با قدرت در فوتبال ایران نباشد.

مهاجری اضافه نمود: در حال حاضر داریم خوب جلو می رویم و از نظر امکانات شرایط بهتر شده است. انشالله مسئولین پا پیش بگذارند و اختلاف نظر مالکان را حل نمایند تا بتوانیم خستگی را از تن طرفداران نساجی در بیاوریم.

تیم فوتبال نساجی مازندران درچارچوب هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور عصرپنجشنبه دردیداری خانگی درورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر میزبان تیم صدرجدولی سپاهان اصفهان بود ودرپایان میهمان مدعی خود را با تساوی 2بر2 متوقف کرد.

شاگردان محمدرضا مهاجری با کسب یک امتیازی این مسابقه خانگی 12 امتیازی شدند وبا یک بازی کمتر رده یازدهمی خود را در جدول رده بندی این مسابقات حفظ کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4331

به "روزهای خوب نساجی نزدیک است، گل دوم سپاهان آفساید بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزهای خوب نساجی نزدیک است، گل دوم سپاهان آفساید بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید