زوج خط حمله پرسپولیس در سوپرجام تعیین شد، متفاوت تر از همواره!

به گزارش دَبی بلاگ، آنطور که از تمرینات پرسپولیس معین است عیسی آل کثیر و امید عالیشاه مهاجمان پرسپولیس در بازی مقابل تراکتور خواهند بود.

زوج خط حمله پرسپولیس در سوپرجام تعیین شد، متفاوت تر از همواره!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پرسپولیس در حالی فردا در سوپرجام فوتبال ایران مقابل تراکتور قرار خواهد گرفت که برای این بازی چند مهره کلیدی خود را در اختیار نخواهد داشت.

فرشاد فرجی به دلیل محرومیت انضباطی و وحید امیری و کمال کامیابی نیا به دلیل مصدومیت غایبان قطعی پرسپولیس در این بازی خواهند بود.

به غیر از این بازیکنان شهریار مغانلو مهاجم بلند قامت پرسپولیس که مدتی مصدوم بود به شرایط بازی رسیده ولی آمادگی بازی کردن به صورت کامل را ندارد. از همین رو یحیی روی این بازیکن ریسک نخواهد کرد و شهریار ملاقات مقابل تراکتور را از روی نیمکت شروع می نماید. خیلی ها فکر می کردند با توجه به این موضوع و بعلاوه درخشش عبدی در ملاقات با ذوب آهن، یحیی گل محمدی مهاجم جوان تیمش را از ابتدا بازی خواهد داد و عبدی بعد از مدت ها به ترکیب اصلی تیمش برمی شود.

اما آنطور که از تمرینات سرخ پوشان طی روزهای گذشته خبر رسیده یحیی میخواهد از عیسی آل کثیر و امید عالیشاه به اسم زوج خط حمله تیمش در ملاقات سوپرجام استفاده کند. امید در این فصل در پست های مختلفی بازی نموده و انصافا هم جزو خوب های پرسپولیس بود. آل کثیر هم بعد از اتمام محرومیتش نمایش های خوبی در لیگ قهرمانان آسیا و چند ملاقات لیگ داشت و در دربی هم تک گل پیروزی بخش تیمش را مقابل حریف سنتی به ثمر رساند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 18910

به "زوج خط حمله پرسپولیس در سوپرجام تعیین شد، متفاوت تر از همواره!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زوج خط حمله پرسپولیس در سوپرجام تعیین شد، متفاوت تر از همواره!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید