دزد میلیاردی خانه های تهران به دام پلیس افتاد

به گزارش دَبی بلاگ، تهران (پانا) - رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران عظیم از دستگیری دزد سابقه دار و کشف پنج فقره سرقت منزل به ارزش 20 میلیارد ریال اطلاع داد.

دزد میلیاردی خانه های تهران به دام پلیس افتاد

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی اظهارکرد: 24 بهمن ماه سال گذشته پرونده ای از کلانتری 190 مجیدیه با موضوع سرقت منزل و دستگیری یکی از متهمان برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران عظیم ارجاع شد.

وی اضافه نمود: پس از ارجاع پرونده به دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه چهارم پلیس آگاهی پی جویی پرونده در دستور کار نهاده شد و با دعوت از شاکی وی اظهارکرد متهم به همراه دو تن از همدستانش در زمانی که در منزل حضور نداشتم، وارد ساختمان شد و با تخریب توپی در ورودی قصد ورود به منزل را داشت که در همین حین وارد منزل شدم و سارقان به محض دیدنم از محل متواری شدند و پس از تعقیب آنها در نهایت یکی از سارقان دستگیر شده است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی با بیان اینکه در استعلام اجرا شده، تعیین شد که متهم سابقه دار است، توضیح داد: متهم در تحقیقات تکمیلی به پنج فقره سرقت منزل با همکاری دو تن از همدستانش به نام های وحید و کوروش در چند ماه اخیر در محدوده محله نارمک و تهران نو معترف شد و اذعان کرد اموال مسروقه را همدستانش می فروختند و سهم وی را به صورت نقدی پرداخت می کردند.

مجیدی توضیح داد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی محل های سرقت و مالباختگان شناسایی و تعیین شد، در یکی از سرقت ها متهمان با دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه به محل سرقت آمده بودند و قصد سرقت داشتند و با توجه به حضور شاکی، سارقان متواری و دو دستگاه موتورسیکلت نیز در محل به جا می ماند.

وی به کشف تعدادی از اموال مسروقه در مخفیگاه متهم و تحویل آن به مالباختگان اشاره نمود و گفت: متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد و پرونده برای دستگیری سایر ایادی وابسته به پلیس آگاهی ارجاع شده است.

مجیدی توضیح داد: کارشناسان ارزش ریالی اموال مسروقه را در سرقت های اجرا شده، 20 میلیارد ریال اعلام نموده اند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 16903

به "دزد میلیاردی خانه های تهران به دام پلیس افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دزد میلیاردی خانه های تهران به دام پلیس افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید