شرق تهران با چه بودجه ای خانه دار می شوید؟

به گزارش دَبی بلاگ، آگهی های آنلاین این روز ها رونق خوبی پیدا نموده اند و بسیاری از معاملات به یاری همین آگهی ها صورت می گیرد. در این گزارش آخرین عدد و رقم های مربوط به مسکن در شیراز و شرق تهران و خودرو های صفرکیلومتر و کارنموده را آنالیز می کنیم؛ آگهی هایی که طی 10 روز گذشته در سایت دیوار منتشر شده اند.

شرق تهران با چه بودجه ای خانه دار می شوید؟

شرق تهران با چه بودجه ای خانه دار می شوید؟

میانه قیمت یک مترمربع آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال ساخت در منطقه پیروزی تهران، 27 میلیون و 239 هزار تومان است. در سایت دیوار این قیمت در محدوده هروی به 58 میلیون و 200 هزار تومان می رسد. اگر دو نفر همین حالا بخواهند در پیروزی و هروی یک آپارتمان 80 متری نوساز بخرند، اختلاف معامله آن ها حدود دو و نیم میلیارد تومان می گردد.

میانگین اجاره آپارتمان های شرق تهران

هزینه اجاره کامل یک آپارتمان نوساز 80 متری در تهران پارس شرقی، ماهانه هشت میلیون تومان است؛ اما اگر قصد تجربه اجاره نشینی در سوهانک را دارید، باید تقریبا دو برابر این رقم کنار بگذارید. صاحب خانه های سوهانک برای چنین آپارتمانی، ماهانه 15 میلیون و 280 هزار تومان دریافت می نمایند.

قیمت آپارتمان در شیراز چقدر است؟

هزینه خرید یک آپارتمان 80 متری دو تا پنج سال ساخت در شهرصدرا شیراز، طی روز های گذشته حدود 654 میلیون تومان بوده است. شهر جدیدی که در 15 کیلومتری شمال شرق شیراز واقع شده. اما در قصر الدشت خرید همین آپارتمان حدود دو میلیارد و 700 میلیون تومان آب می خورد. با این بودجه می توان در حکیمیه تهران صاحب خانه شد.

هزینه اجاره نشینی در شیراز

مستاجران خیابان ستارخان شیراز، به ازای هر مترمربع آپارتمان مسکونی نوساز ماهانه 85 هزار تومان، اجاره می پردازند. این رقم در شهرک فرهنگیان به 53 هزار تومان می رسد. به زبان ساده اجاره دو آپارتمان 80 متری در این دو منطقه به ترتیب شش میلیون و 720 هزار تومان و چهار میلیون و 240 هزار تومان است. خیابان ستارخان در مرکز و شهرک فرهنگیان در جنوب شیراز قرار دارند.

کدام خودرو های نو 400 تا 650 میلیون تومان قیمت دارند؟

دنا پلاس اتوماتیک در محدوده خودرو های 400 میلیون تومانی قرار گرفته است. با همین اندازه بودجه می توان سراغ گزینه های دیگری مثل ام وی ام X22 رفت. اما با 600 میلیون تومان می گردد به میتسوبیشی میراژ فکر کرد. خودروی جمع وجور و هاچ بک ژاپنی که دارای سه سیلندر است و برای استفاده در شهر گزینه مطلوبی به شمار میرود.

خودرو های دست دوم 300 تا 500 میلیون تومانی

پژو 207 اتوماتیک صفرکیلومتر از 390 تا 405 میلیون تومان در بازار قیمت دارد. مدل دست دوم این خودرو که بیشتر از 10 هزار کیلومتر مسافت طی نموده باشد، در سایت دیوار طی 10 روز گذشته 309 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 18582

به "شرق تهران با چه بودجه ای خانه دار می شوید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرق تهران با چه بودجه ای خانه دار می شوید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید