شهرداری های استان همدان برای میزبانی از مسافران نوروزی آماده شوند

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سیدحسین جعفری ظهر سه شنبه در جلسه هماهنگی کمیته خدمات سفر شهرداری ها و دهیاری های استان همدان گفت: رویکرد مدیریت ارشد استان به حوزه گردشگری و سفر به عنوان یکی از ارکان توسعه استان؛ در گام نخست متوجه مدیریت شهری به خصوص شهرداری ها است.

شهرداری های استان همدان برای میزبانی از مسافران نوروزی آماده شوند

وی گفت: از این رو شهرداران استان همدان باید توجه به گردشگری و صنایع وابسته به آن را در صدر برنامه های خود قرار داده و در راستای توسعه آن کوشش نمایند.

جعفری اضافه نمود: این اهتمام و برنامه ریزی باید در ایام تعطیلات و هنگام سفر گردشگران و مسافران نوروزی ملموس باشد خدمات رسانی شایسته ای قبل، حین و بعد از سفر ارائه گردد.

وی تاکید نمود: تکالیف شهرداری ها به بهترین وجه آن در قالب خدمات رسانی در تمامی ابعاد و همینطور زیبا سازی شهر نمود پیدا می نماید تا گردشگران سفر خاطره انگیزی را در استان همدان داشته باشند.

جعفری افزود: باتوجه به پیش بینی افزایش سفر های نوروزی نسبت به سال های گذشته باید در این زمینه برنامه ریزی بهتری صورت گیرد.

وی گفت: باید هر شهرداری یک ستاد خدمات سفر باشد تا بااستفاده از تمام ظرفیت و امکانات شهرداری به استقبال بهار و گردشگران که قصد سفر به استان همدان را دارند برویم.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری همدان گفت: نگاه توسعه محورانه نسبت به مقوله گردشگری به عنوان یک راهبرد اساسی در مجموعه مدیریت شهری باید اولویت باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 خرداد 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 385

به "شهرداری های استان همدان برای میزبانی از مسافران نوروزی آماده شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری های استان همدان برای میزبانی از مسافران نوروزی آماده شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید