شکست رئال مادرید مقابل لوانته، پیروزی پرگل بایرن برابر هوفنهایم، برد سخت سیتی و میلان در لیگ جزیره و سری آ

به گزارش دَبی بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- رئال مادرید با شکست خانگی مقابل لوانته، تا حد زیادی یک جام دیگر را هم از دست داد.

شکست رئال مادرید مقابل لوانته، پیروزی پرگل بایرن برابر هوفنهایم، برد سخت سیتی و میلان در لیگ جزیره و سری آ

به گزارش خبرنگاران، رئال مادرید که از دقیقه `8 در پی اخراج ادر میلیتائو 10 نفره بازی می کرد، در نهایت 2-1 باخت تا با دو بازی بیشتر و با 40 امتیاز (7 امتیاز کمتر از اتلتیکو) در رده دوم قرار بگیرد. رئال مادرید در دقیقه `6 روی حرکت عالی ادن هازارد و پاس خوب او به بنزما، صاحب موقعیت شد اما مهاجم فرانسوی در زاویه ای بسته پیروز به عبور از سد دروازه بان نشد. در دقیقه `9 ادر میلیتائو با خطایی پشت محوطه، مانع از تک به تک شدن سرخیو لئون شد که داور پس از بازبینی VAR، مدافع برزیلی را از بازی اخراج کرد تا رئال مادرید تقریباً بازی را 10 نفره شروع کرده باشد!

در دقیقه `13 رئال مادرید روی یک ضدحمله برق آسا به گل رسید؛ پاس استثنایی تونی کروس از زمین خودی، آسنسیو را راه انداخت تا در نهایت وینگر اسپانیایی در موقعیت تک به تک با پای راست دروازه لوانته را باز کند. دو واکنش پیاپی عالی از کورتوا در دقیقه `25 دروازه رئال مادرید را نجات داد. در دقیقه `27 پاس پشت دفاع فوق العاده کاسمیرو، آسنسیو را در موقعیت تک به تک قرار داد اما کنترل خوب پای چپ، با ضربه بد پای راست همراه شد تا این موقعیت از دست برود.

در دقیقه `32 اشتباه اودریوزولا در جای گیری و یارگیری، منجر به گلزنی لوانته شد؛ ارسال توپ از سمت راست با ضربه والی تماشایی خوزه لوئیس مورالس همراه شد که آزادانه در محوطه رئال مادرید جای گرفته بود. در نهایت نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید اما تصمیمات داوری در این نیمه و در چند صحنه بحث برانگیز بود. دقیقه `52 پاس خوب دیگری از کروس این بار به بنزما که ضربه پای چپ این بازیکن به شکلی بد این موقعیت را خراب کرد. در دقیقه `60 وینیسیوس به جای هازارد وارد میدان شد. وینیسیوس جونیور یک دقیقه بعد از ورودش به میدان مرتکب خطایی شد که داور باز هم بعد از بازبینی VAR، ضربه پنالتی گفت؛ روجر مارتی در دقیقه `64 پشت توپ ایستاد اما تیبو کورتوا با یک واکنش استثنایی ضربه پنالتی را مهار کرد.

رئال مادرید بالاخره گل دوم را دریافت کرد؛ شروع کرنر کوتاه و تمرین شده و در نهایت توپی که داخل محوطه به روجر مارتی رسید و این بازیکن با ضربه ای دقیق، پنالتی از دست رفته را جبران کرد. در دقیقه `81 آریباس و ماریانو جای آسنسیو و بنزما را گرفتند. در نهایت بازی با پیروزی لوانته به پایان رسید تا تیم زیدان چهارمین شکست لالیگایی خود را تجربه کند.

- تیم های بایرن مونیخ و هوفنهایم در چارچوب هفته نوزدهم بوندسلیگا برابر یکدیگر قرار گرفتند که در پایان بایرنی ها به بردی پرگل دست پیدا کردند.

ژروم بواتنگ - 32 (بایرن مونیخ): روی ارسال کیمیش از نقطه کرنر، بواتنگ بالاتر از تمام بازیکنان بلند شد و با ضربه سر، گل اول بازی را به ثمر رساند.

توماس مولر - 43 (بایرن مونیخ): لواندوفسکی دفاع هوفنهایم را بهم ریخت و سپس با پاس رو به عقب مولر را صاحب توپ کرد تا او شوتزنی کند و برتری بایرن مونیخ را به 2 گل برساند.

آندری کراماریچ - 44 (هوفنهایم): چیزی از گل دوم بایرن مونیخ نگذشته بود که ایهلاس ببو از سمت چپ دروازه بایرن مونیخ حرکت کرد و با ارسالی دقیق کراماریچ را صاحب توپ کرد تا او با ضربه ای دقیق، اختلاف را به حداقل برساند.

روبرت لواندوفسکی - 57 (بایرن مونیخ): ارسال کومان با دفع ناقص دروازه بان و مدافع هوفنهایم همراه شد تا لواندوفسکی به راحتی دروازه را باز کند.

سرژ گنابری - 63 (بایرن مونیخ): پاس کومان در محوطه جریمه هوفنهایم به گنابری رسید و او با ضربه ای دقیق، گل چهارم بایرن مونیخ را به ثمر رساند.

- در دیداری سخت، میلان پیروز شد با سه امتیاز کامل از زمین سخت بولونیا برگردد.

بولونیا 0-1 میلان | آنته ربیچ دقیقه 26: خطای مدافعان بولونیا روی لیائو و اعلام ضربه پنالتی. زلاتان ابراهیموویچ پنالتی را از دست داد اما ربیچ با فرصت طلبی توپ را به تور دروازه بولونیا چسباند.

بولونیا 0-2 میلان | فرانک کسیه دقیقه 55: سومائورو با دو دست مانع رسیدن توپ به ابراهیموویچ شد تا دومین پنالتی هم به نفع میلان گرفته شد. این بار کسیه پشت توپ ایستاد و به راحتی گلزنی کرد.

بولونیا 1-2 میلان | آندره آ پولی 81: اشتباه مرگبار تئو هرناندز و ضدحمله بولونیا که توپ به آندره آ پولی رسید تا با شوتی محکم دروازه را باز کند.

- سیتیزن ها در یک دیدار پر برخورد مقابل قعرنشین جدول، به پیروزی خفیف 1-0 دست پیدا کردند. از هفته 21 رقابت های لیگ برتر انگلیس، دو تیم منچستر سیتی و شفیلد یونایتد به مصاف هم رفتند که در پایان، سیتیزن ها با نتیجه 1-0 به پیروزی دست پیدا کردند.

منچستر سیتی 1-0 شفیلد یونایتد دقیقه 9: فران تورس از سمت راست فرار کرد و در حالی که نزدیک به خط اوت (داخل محوطه جریمه) بود، دو مدافع شفیلد را جا گذاشت و با یک پاس عرضی در شش قدم برای گابریل ژسوس، او را در فرصت گلزنی قرار داد که مهاجم برزیلی هم از موقعیتش به خوبی استفاده کرد و دروازه حریف را باز کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 15236

به "شکست رئال مادرید مقابل لوانته، پیروزی پرگل بایرن برابر هوفنهایم، برد سخت سیتی و میلان در لیگ جزیره و سری آ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست رئال مادرید مقابل لوانته، پیروزی پرگل بایرن برابر هوفنهایم، برد سخت سیتی و میلان در لیگ جزیره و سری آ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید