فرصت ثبت نام جشنواره دانشجوی نمونه تا 3 آبان تمدید شد

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، ابوالحسن ریاضی گفت: تا به امروز تعداد 4 هزار و 779 دانشجو ثبت نام نموده اند که از این میان تعداد 4 هزار و 2144 دانشجو در بیست و ششمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه ثبت نام اولیه داشته اند و تعداد 565 نفر ضمن بارگذاری مدارک خویش پیروز به تکمیل ثبت نام و ثبت نهایی درخواست خود شده اند.

فرصت ثبت نام جشنواره دانشجوی نمونه تا 3 آبان تمدید شد

وی اضافه کرد: از این میان 459 نفر مربوط به وزارت علوم (گروه فنی و مهندسی 139 دانشجو، گروه علوم انسانی 191 دانشجو، گروه علوم پایه 45 دانشجو، گروه کشاورزی و دامپزشکی 58 دانشجو و گروه هنر 26 دانشجو) و 106 نفر دانشجویان دانشگاه های تابعه وزارت بهداشت هستند.

عضو شورای سیاستگذاری جشنواره اضافه کرد: با توجه به درخواست دانشجویان و دانشگاهیان فرصت ثبت نام تا خاتمه وقت اداری روز چهارشنبه 3 آبان ماه ساعت 4 بعد ازظهر تمدید شد.

وی تاکید نمود: فرصت اعلام شده با توجه به زمان بندی های اجرا شده به هیچ عنوان قابل تمدید نیست، لذا متقاضیان می بایست تا تاریخ 3 آبانماه با مراجعه به سایت www.nemooneh.saorg.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

ریاضی تاکید نمود: تمام متقاضیان می بایستی در خاتمه ثبت نام با مطالعه خلاصه اسناد بارگزاری شده و اطلاعات وارد شده، تعهد صحت مدارک را تایید و ثبت نهایی نمایند و عدم ثبت نهایی تا تاریخ فوق الذکر در سامانه به منزله انصراف تلقی می گردد.

منبع: ویکی گرام
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 13751

به "فرصت ثبت نام جشنواره دانشجوی نمونه تا 3 آبان تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت ثبت نام جشنواره دانشجوی نمونه تا 3 آبان تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید