فرهاد مجیدی: پارسال نگذاشتند قهرمان شویم اما امسال امید زیادی دارم خبرنگاران

به گزارش دَبی بلاگ، فرهاد مجیدی که دیروز دوباره هدایت استقلال را به عهده گرفت، قبل از شروع تمرین امروز، درباره شانس قهرمانی تیمش صحبت کرد.

فرهاد مجیدی: پارسال نگذاشتند قهرمان شویم اما امسال امید زیادی دارم خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در شرایطی که گفته می شد ارسلان مطهری به خاطر اتفاقات فصل گذشته دل خوشی از مجیدی ندارد، اما برخورد گرم این دو نفر نشان داد که آن ها مسئله ای با یکدیگر ندارند.

مجیدی قبل از شروع تمرین چند دقیقه ای با شاگردانش صحبت کرد و خطاب به آن ها گفت: پارسال اجازه ندادند استقلال قهرمان شود، اما امید زیادی دارم که امسال قهرمانی لیگ به ما برسد.

بحث که به اینجا می رسد وریا غفوری مخاطب صحب های سرمربی جدید استقلال می شود: دوست دارم و امیدوارم جام را امسال، تو بالای دستانت ببری. مجیدی که امید زیادی به موفقیت با استقلال دارد، صحبتهایش را اینگونه ادامه داد: قیافه هایتان را در هم نکنید. شما در بهترین تیم ایران حضور دارید. تیمی که افراد زیادی دوست دارند عضوی از آن باشند.

مجیدی در بخش پایانی حرفهایش از بازیکنانش خواسته ویژه ای داشت: در هر پست چند بازیکن آماده داریم، اما بیشتر از 11 نفر را نمی توانیم به زمین بفرستیم و اگر بازیکنی به میدان نرفت از او می خواهم ناراحت نباشد و تحت هر شرایطی برای تیمش از جان مایه بگذارد و با تمام وجود بازی کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 15963

به "فرهاد مجیدی: پارسال نگذاشتند قهرمان شویم اما امسال امید زیادی دارم خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد مجیدی: پارسال نگذاشتند قهرمان شویم اما امسال امید زیادی دارم خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید