مجوز فعالیت به 15 دفتر گردشگری سلامت داده شد

به گزارش دَبی بلاگ، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به لزوم تقویت گردشگری و توریسم سلامت گفت: 15 دفتر گردشگری سلامت در کشور پیروز به دریافت مجوز شده اند.

مجوز فعالیت به 15 دفتر گردشگری سلامت داده شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین لیست قیمت تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از همدان، مرتضی رحمانی موحد عصر امروز در نشست تخصصی سازمان های مردم نهاد مرتبط با حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در استان همدان گفت: در حوزه گردشگری با دو نوع تشکل روبرو هستیم، فعالان در حوزه عملیاتی که هتلداران و صاحبان صنایع دستی را شامل می گردد و نوع دوم تشکل ها و سازمان های مردم نهاد هستند که غیرانتفاعی و با بکارگیری ظرفیت و استعدادهای مردمی فعالیت می نمایند.

وی با بیان اینکه ارتباط ما با سمن ها به واسطه پنج شاخص مهم توسعه محور است، مطرح نمود: دانش محوری و اتکا به علم، روحیه جهادی و داوطلبانه، رفتار تشکیلاتی، فعالیت مستمر و نقد شیرین و صادقانه پنج ویژگی هستند که سبب تمایز و تحرک سازمان های مردم نهاد شده است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: در حال حاضر رابطه مطلوبی بین علم و حوزه گردشگری وجود دارد که باید از این ارتباط بین دانشگاه و سازمان های مردم نهاد نیز استفاده کنیم.

وی ضمن تأکید بر توسعه بوم گردی به عنوان یکی از الگوهای پیروز در حوزه گردشگری بیان نمود: در روستای جنت رودبار رامسر پایدار کردن بوم گردی را شروع نموده و پیگیر تداوم و تقویت آن در سایر نقاط کشور هستیم.

رحمانی موحد با اشاره به اینکه در کارگروه ها و دستورالعمل ها می توانیم در مباحثی مانند آموزش از ظرفیت تشکل ها بهره مند شویم، گفت: در معرفی جاذبه ها، رویدادهای محلی، منطقه ای و ملی نیز می توان از این ظرفیت بهره برد.

وی اضافه نمود: در سه سال اخیر، نزدیکترین ارتباطات را با حوزه راهنمایان داشته ایم و در حوزه گردشگری سلامت هم که در همدان فعال شده است، اقداماتی انجام گرفته است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور توضیح داد: دفاتر گردشگری سلامت در حال اجراست و 15 دفتر در کشور مجوز گرفته اند که باید بازاریابی و جذب بیماران را مدنظر قرار دهند.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4972

به "مجوز فعالیت به 15 دفتر گردشگری سلامت داده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز فعالیت به 15 دفتر گردشگری سلامت داده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید