محموله کیت تشخیص کرونا از فرانسه وارد کشور شد

به گزارش دَبی بلاگ، صادق نامدار گفت: این سومین محموله دارویی است که با توافق مدیران مرزی ایران و ترکیه به وسیله بازارچه مرزی ساری سو در ماکو وارد کشور می گردد تا در اختیار مدیران بخش درمان کشور قرار گیرد.

محموله کیت تشخیص کرونا از فرانسه وارد کشور شد

وی در مصاحبه با ایرنا در ادامه بابیان اینکه این محموله در یک دستگاه کامیون در 38 پالت به وزن حدود 6 تن وارد شد، اضافه نمود: این محموله به ارزش 443 هزار و 685 یورو پس از پذیرش و تحویل و انجام تشریفات گمرکی با یک کامیون به مقصد گمرک پیغام تهران راهی شد.

وی اعلام کرد: گمرک بازرگان آمادگی دارد تا همه محموله های دارویی را به وسیله بازارچه مرزی ساری سو که در یک کیلومتری بازرگان قرار گرفته است، وارد کشور کند.

وی ادامه داد: شرکت های حمل ونقل بین المللی می توانند جهت هماهنگی با گمرک کشور ترکیه و حمل بار دارویی، مشخصات کامیون خود را به گمرک بازرگان اعلام نمایند.

به گفته نامدار، نخستین محموله دارویی خریداری شده از کشور آلمان نیز 20 روز قبل به میزان 26 تن به وسیله همین بازارچه وارد کشور شده بود.

بازارچه ساری سو یک بازار مرزی در نزدیکی ماکو بوده که بین حوزه شهرستان ماکو و شهر مرزی دوغوبایزید در استان آغری ترکیه واقع است.

منبع: فرارو
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 7998

به "محموله کیت تشخیص کرونا از فرانسه وارد کشور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محموله کیت تشخیص کرونا از فرانسه وارد کشور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید