مراکز فعال اهدای خون تهران در 22 بهمن اعلام شد

به گزارش دَبی بلاگ، تهران (پانا) - چهار مرکز ثابت و یک مرکز سیار اهدای خون در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آماده استقبال از شهروندان تهرانی است.

مراکز فعال اهدای خون تهران در 22 بهمن اعلام شد

به گزارش روابط عمومی انتقال خون استان تهران، بیست و دوم بهمن امسال مرکز اهدای خون وصال طبق روال گذشته از ساعت 8 الی 20:30 و دیگر مراکز تهرانپارس، ستاری وشهرری از ساعت 9 الی 16 فعال می باشند، همچنین تیم مستقر شده در فرهنگسرای امام علی(ع) واقع در شهرک اندیشه فاز 3، بلوار آزادی، مقابل شهرداری اندیشه از ساعت 9 الی 15 آماده خدمات رسانی به اهداکنندگان گرامی می باشد.

همچنین پنج شنبه 23 بهمن ماه علاوه بر مرکز اهدای خون وصال که از ساعت هشت صبح تا بیست و سی فعال است سه مرکز جامع اهدای خون تهرانپارس، ستاری، شهرری نیز از ساعت 8 الی 19 و دیگر مراکز صدر، پیروزی، نارمک، مترو امام خمینی (ره)، شهریار ، رباط کریم و ورامین از ساعت 8 الی 15 فعال می باشد.

تیم های سیار حسینیه صاحب الزمان (عج) واقع در امیریه شهریار و تیم کارخانه میهن قرچک واقع در میدان فردیس از ساعت 9 الی 15 در این روز آماده خدمات رسانی به همشهریان این منطقه می باشند.

جمعه 24 بهمن ماه نیز مرکز اهدای خون وصال از ساعت 8 تا 20:30 و مراکز جامع تهرانپارس، ستاری، شهرری از ساعت 9 الی 16 فعالیت خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 16403

به "مراکز فعال اهدای خون تهران در 22 بهمن اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز فعال اهدای خون تهران در 22 بهمن اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید