معاون حقوقی سپاهان: در بازی با پرسپولیس ماده 12 آیین نامه مسابقات به طور کامل رعایت نشده است، فیلم های جدیدی ارائه دادیم

به گزارش دَبی بلاگ، معاون حقوقی باشگاه سپاهان معتقد است در ملاقات این تیم مقابل پرسپولیس شرایط ماده 12 آیین نامه مسابقات به طور کامل رعایت نشده است.

معاون حقوقی سپاهان: در بازی با پرسپولیس ماده 12 آیین نامه مسابقات به طور کامل رعایت نشده است، فیلم های جدیدی ارائه دادیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، حلاجی بعد از جلسه کمیته استیناف پرونده ملاقات سپاهان و پرسپولیس، گفت: پرونده مهمی است و نتیجه بازی در جدول رقابت ها تاثیرگذار است. تیم سپاهان حداکثر توان خود را برای دفاع انجام داد و امیدواریم رای بدوی نقض و بازی دوباره برگزار گردد.

وی درباره اینکه آیا در این باره ادله ای وجود دارد؟ توضیح داد: ادله کافی وجود دارد و بحث ها و فیلم های جدیدی ارائه شد. باید صبر کنیم تا ببینیم نتیجه چه می گردد.

حلاجی درباره اینکه پرسپولیسی ها معتقدند که ادله جدیدی نسبت به قبل ارائه نشده است، ابراز داشت: فیلم های جدیدی به نمایش گذاشته شد که نمی توانم درباره آنها شرح بدهم. اجازه بدهید که مورد قضاوت واقع و درباره آن تصمیم گیری گردد.

مدیر حقویی باشگاه سپاهان درباره اینکه گفته می گردد اراده ای برای برگزاری بازی از سوی سپاهان وجود نداشت، اشاره نمود: ما راجع به تیم خودمان و بحث قوه قاهره و شرایط فورس ماژوری که برای ما ایجاد شده بود صحبت می کنیم. بعد از رفع شدن قوه قاهره بلافاصله خودمان را به استادیوم رساندیم و آماده انجام بازی شدیم ولی اتفاقاتی رخ داد که ما اعتقاد داریم باید وقت برای برگزاری بازی تمدید و اجازه برگزاری مسابقه داده می شد. شرایط ماده 12 آیین نامه برگزاری مسابقات به طور کامل رعایت نشده است.

وی درباره اینکه اگر باشگاه سپاهان در استیناف راه به جایی نبرد، پرونده را به دادگاه CAS می برد، بیان کرد: انشالله که همین جا رای صادر گردد و برای مرحله بعد باید صبر کنیم و نتیجه را ببینیم. هنوز برای قضاوت زود است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 8079

به "معاون حقوقی سپاهان: در بازی با پرسپولیس ماده 12 آیین نامه مسابقات به طور کامل رعایت نشده است، فیلم های جدیدی ارائه دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون حقوقی سپاهان: در بازی با پرسپولیس ماده 12 آیین نامه مسابقات به طور کامل رعایت نشده است، فیلم های جدیدی ارائه دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید