منچسترسیتی رسماً نسبت به حکم یوفا فرجام خواهی کرد، زمان پاسخ CAS؛ نامعلوم!

به گزارش دَبی بلاگ، باشگاه منچسترسیتی به طور رسمی نسبت به حکم محرومیت دو ساله اش، فرجام خواهی کرد.

منچسترسیتی رسماً نسبت به حکم یوفا فرجام خواهی کرد، زمان پاسخ CAS؛ نامعلوم!

به گزارش خبرنگاران، باشگاه منچسترسیتی رسماً درخواست فرجام خواهی خود به حکمی که اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) اخیراً صادر کرد و این باشگاه انگلیسی را به خاطر نقض قوانین بازی جوانمردانه اقتصادی یوفا از حضور در دوره بعدی مسابقات اروپایی محروم کرد، تسلیم دادگاه حکمیت ورزش (CAS) کرد. CAS اعلام نموده نمی تواند زمان صدرو رأی خود را معین کند.

اتحادیه فوتبال اروپا در تاریخ 14 فوریه (25 بهمن) به طور رسمی گفت باشگاه منچسترسیتی به دلیل نقض قوانین بازی جوانمردانه اقتصادی یوفا و به اتهام سندسازی و اعلام غیرواقعی رقم درآمدهایش برای توجیه خریدهای نجومی بین سال های 2012 تا 2016 به مدت دو سال از حضور در مسابقات اروپایی محروم است. یوفا همچنین این باشگاه انگلیسی را 30 میلیون یورو جریمه نقدی کرد.

پیش از این نشریه انگلیسی اتلتیک گزارش داد، یکی از اعضای باشگاه منچسترسیتی مدعی شده که باشگاه های بزرگ اسپانیایی و آلمانی، در کنار باشگاه های انگلیسی، با فشار به یوفا خواستار محرومیت آبی پوشان شهر منچستر شده اند. ظاهراً پاری سن ژرمن هم جزو این گروه بوده که یوفا را تحت فشار قرار داده ، این در حالی است که خود این باشگاه فرانسوی هم به اتهام نقض قوانین بازی جوانمردانه اقتصادی زیر ذره بین است.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5761

به "منچسترسیتی رسماً نسبت به حکم یوفا فرجام خواهی کرد، زمان پاسخ CAS؛ نامعلوم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچسترسیتی رسماً نسبت به حکم یوفا فرجام خواهی کرد، زمان پاسخ CAS؛ نامعلوم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید