نحوه برگزاری انتخابات کانون های فرهنگی دانشگاه ها در ایام کرونا اعلام شد

به گزارش دَبی بلاگ، معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در مورد برگزاری انتخابات اعضای شورای مرکزی کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه ها مواردی را اعلام نمود.

نحوه برگزاری انتخابات کانون های فرهنگی دانشگاه ها در ایام کرونا اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، غلامرضا غفاری فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با ابلاغ بخشنامه ای به روسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در مورد برگزاری انتخابات اعضای شورای مرکزی کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه ها مواردی را بیان کرد.

در این بخشنامه آمده است: در صورتی که زیر ساخت فنی لازم برای برگزاری انتخابات به صورت مجازی در دانشگاه فراهم است، با تایید فرایندهای مصرح در آیین نامه توسط گروه ناظر بر فعالیت های کانون ها، کمیته حمایت و نظارت انجمن ها، نسبت به این امر مبادرت و گزارش آن برای تایید نهایی به دبیرخانه گروه مرکزی ناظر بر فعالیت های کانون ها، شورای حمایت و نظارت بر انجمن ها ارسال گردد. در صورت نداشتن زیر ساخت فنی مناسب برای برگزاری انتخابات به صورت مجازی، با تعویق آن تا زمان عادی شدن شرایط بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، موافقت می گردد.

در صورت اتمام دوره تحصیل اعضای شورای مرکزی فعلی و نداشتن عضو علی البدل، به معاون فرهنگی و اجتماعی یا فرهنگی و دانشجویی دانشگاه اجازه داده می گردد تا زمان برگزاری انتخابات، افرادی را از میان اعضای فعال کانون فرهنگی و انجمن علمی به عنوان اعضای شورای مرکزی موقت مشخص نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 8539

به "نحوه برگزاری انتخابات کانون های فرهنگی دانشگاه ها در ایام کرونا اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه برگزاری انتخابات کانون های فرهنگی دانشگاه ها در ایام کرونا اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید