هنر عکاسی هوایی؛ مسابقه عکاسی با پهپاد 2021

به گزارش دَبی بلاگ، مسابقه عکاسی با پهپاد در سال چهارم برگزاری اش واقع شده است و در همین مدت توانسته به یکی از مسابقات عکاسی هوایی مجذوب کننده تبدیل شود. در مسابقه 2021 سوژه های مختلفی مورد توجه عکاسان قرار گرفته اند؛ از یک خرس قطبی در حال چرت زدن گرفته تا یک نمای سورئال از داخل یک آتشفشان در حال فوران.

هنر عکاسی هوایی؛ مسابقه عکاسی با پهپاد 2021

به گزارش خبرنگاران، مسابقه عکاسی با پهپاد شامل هفت دسته مختلف از جمله مردم، طبیعت، حیات وحش، تصاویر انتزاعی و موارد دیگری می شود. هر نوع عکس هوایی می تواند وارد این مسابقه شود و نوع ثبت آن ها اهمیتی ندارد، بنابراین تصاویر می توانند از طریق هواپیما، بالن یا پهپاد گرفته شوند.

برنده مسابقه امسال ترجه کولاس بود که عکس چشمگیری از غاز های پاصورتی در حال مهاجرت به سمت قطب شمال را به اشتراک گذاشته بود. ماهیت منحصر به فرد این عکس، فرایند تجربی در حال پیشرفت عکاسی با پهپاد را نشان می دهد. همچنین این تصویر از زاویه خاصی گرفته شده که تنها از طریق پهپاد امکان پذیر است.

مارتین گرگوس در عکس استثنایی خود یک خرس قطبی خوابیده را به تصویر کشیده که نحوه کمک پهپاد ها و دوربین های از راه دور به عکاسی از حیات وحش را نشان می دهد.

از دیگر عکس های قابل توجه مسابقه عکاسی با پهپاد امسال می توان به یک جنگل کوچک شبیه به پودل، گدازه های یک آتشفشان در ایسلند و صاعقه بر فراز دریای آدریاتیک اشاره کرد.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: فرارو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 20347

به "هنر عکاسی هوایی؛ مسابقه عکاسی با پهپاد 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنر عکاسی هوایی؛ مسابقه عکاسی با پهپاد 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید