واکنش محسن هاشمی به حواشی مصاحبه های اخیرش ، شرح درباره تیتر من اگر شهردار شوم

به گزارش دَبی بلاگ، رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره حواشی دو مصاحبه اخیرش با رسانه ها توضیحاتی ارائه کرد.

واکنش محسن هاشمی به حواشی مصاحبه های اخیرش ، شرح درباره تیتر من اگر شهردار شوم

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، محسن هاشمی در ابتدای جلسه امروز شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه هم اندیشی صبح امروز اعضای شورای شهر، گفت: امروز یکشنبه جلسات هم اندیشی با حضور شهردار تهران برگزار گردید که در این جلسه شهردار گزارش آخرین شرایط طرح های اولویت دار را ارائه کرد.

رئیس شورای شهر تهران افزود: شهردار تهران در هر جلسه هم اندیشی به شرح طرح های اولویت دار می پردازد و امروز نیز شرایط پروژه گیشا، طرح رازی و پروژه صبا را گزارش داد. این پروژه ها به طور عمده به دلیل مسائل با شریک افتتاح نشده است که قرار بر این شد تا شهردار تهران موضوع را آنالیز کند و در شهریور ماه هر 3 طرح افتتاح گردد.

هاشمی با اشاره به تیتر یکی از روزنامه ها با عنوان من اگر شهردار شوم نیز گفت: موضوع در تیتر روزنامه، بد مطرح شد و این بدین معنی نبود که می خواهم شهردار شوم. در آنجا پرسش را من اینگونه پاسخ دادم که اگر من بودم شکل عمل متفاوت بود.

وی در خصوص اظهاراتش در یک مصاحبه دیگر با موضوع عدم ساخت حتی یک متر تونل مترو، گفت: باید تاکید کنم که موضوع صحبت من در خصوص یاری های دولت در این موضوع بود که آن نیز محقق نشده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 9835

به "واکنش محسن هاشمی به حواشی مصاحبه های اخیرش ، شرح درباره تیتر من اگر شهردار شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش محسن هاشمی به حواشی مصاحبه های اخیرش ، شرح درباره تیتر من اگر شهردار شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید