ورود سامانه جدید بارشی به گیلان از عصر چهارشنبه

به گزارش دَبی بلاگ، کارشناس هواشناسی گیلان گفت: انتظار داریم از اواخر وقت فردا تا صبح چهارشنبه به صورت موقت از ناپایداری ها کاسته شود و کاهش ابر اتفاق بیفتد، اما مجددا از عصر چهارشنبه سامانه بارشی جدید وارد استان خواهد شد.

ورود سامانه جدید بارشی به گیلان از عصر چهارشنبه

سمانه نگاه در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه طی امروز شاهد وزش باد گرم به ویژه در ارتفاعات و دامنه های استان بودیم، اظهار کرد: سرعت وزش باد جنوبی در ارتفاعات تالش به حدود 86 کیلومتر بر ساعت رسید.

وی منجیل و رودبار با دمای هوای 33 درجه سانتی گراد را گرم ترین نقاط استان طی امروز دانست و گفت: دمای هوای رشت در گرم ترین ساعت امروز به 31 درجه رسید.

کارشناس هواشناسی گیلات شرح داد: براساس پیش بینی ها طی ساعات اخیر با نفوذ توده هوای خنک و ناپایدار به منطقه تغییر وضعیت دمایی رخ داد و جریانات خنک شمالی جایگزین جریانات گرم جنوبی شدند و افزایش ابر داشتیم.

نگاه، با بیان اینکه ایستگاه هواشناسی در آستارا گزارش رگبار و باران به ثبت رسیده است، مطرح نمود: با فعالیت این توده هوای خنک و ناپایدار طی امشب و فردا افزایش ابر، بارندگی و گاها رعد و برق در استان پیش بینی می شود.

وی از ادامه فعالیت این سامانه ناپایدار تا عصر فردا در استان خبر داد و گفت: انتظار داریم از اواخر وقت فردا تا صبح چهارشنبه به صورت موقت از ناپایداری ها کاسته شود و کاهش ابر اتفاق بیفتد، اما مجددا از عصر چهارشنبه سامانه بارشی جدید وارد استان خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، دریا طی امشب و فردا مواج خواهد بود و برای انجام فعالیت های دریایی نامناسب است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3090

به "ورود سامانه جدید بارشی به گیلان از عصر چهارشنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود سامانه جدید بارشی به گیلان از عصر چهارشنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید