وکیل سابق ترامپ امروز راهی زندان می گردد

به گزارش دَبی بلاگ، مایکل کوهن، وکیل سابق دونالد ترامپ قرار است از امروز دوشنبه برای شروع مجازات سه سال حبس در ارتباط با جرایمی نظیر نقض قوانین اقتصادی کمپین انتخاباتی به دلیل پرداخت حق السکوت به دو زنی که با ترامپ رابطه غیراخلاقی داشتند، روانه زندان گردد.

وکیل سابق ترامپ امروز راهی زندان می گردد

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری فرانسه، مایکل کوهن تا ساعت دو بعد از ظهر امروز به وقت محلی مهلت دارد تا خودش را به یک زندان فدرال در شهر اوتیسویل واقع در شمال غرب نیویورک معرفی کند. این یک زندان با تدابیر امنیتی حداقلی است که به زندان مجرمان یقه سفید در آمریکا مشهور است.

کوهن که از شغل وکالت نیز محروم شده برای طی کردن این مجازات حبس اکنون باید به جای کت و شلوار، لباس زندان را به تن کند.

او در هفته های اخیر کوشش می کرد تا مجازاتش را کاهش داده یا اجرای آن را تعویق بیندازد اما کوششهایش با شکست روبه رو شد.

ماه گذشته میلادی، وکلای مدافع او از دموکراتهای مجلس نمایندگان آمریکا خواستند تا در پی شهادتهایی که او در کنگره داده، به نفع موکلشان مداخله نمایند اما آنها از قبول این کار سرباز زدند.

دادستان های فدرال در نیویورک نیز درخواستهای کوهن را قبول نکردند.

کوهن در ابتدا قرار بود در ماه مارس مجازاتش را آغاز کند اما یک قاضی با تأخیر دو ماهه اجرای مجازات او موافقت کرد تا او از عمل جراحی بهبود پیدا کند و به بعضی کارهایش نیز رسیدگی کند.

کوهن 53 ساله تنها فردی است که در ارتباط با پرداخت حق السکوت به زنانی که با ترامپ رابطه غیراخلاقی داشتند متهم شده است.

دادستان های فدرال گفته اند که ترامپ به او دستور پرداخت این حق السکوتها را داده است اما ترامپ هر گونه رابطه داشتن با این زنان را رد نموده است.

کوهن همچنین به دروغگویی به کنگره در خصوص موضوع پروژه ساخت برج ترامپ در مسکو و همچنین اتهام فرار از پرداخت مالیات و تقلب بانکی اعتراف کرد.

به مجرد ورود کوهن به زندان او باید تحت آنالیز های پزشکی و سلامت روان قرار بگیرد و یک وظیفه نیز در زندان همچون تمیز کردن اتاق ملاقات یا کارهای دیگر را متقلب گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 980

به "وکیل سابق ترامپ امروز راهی زندان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وکیل سابق ترامپ امروز راهی زندان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید