پرسپولیس در جم: همان 2-4-4 خطی بدون سروش و نادری؟

به گزارش دَبی بلاگ، برانکو غیر از بیرانوند که جانشین رادوشویچ خواهد شد، تغییر دیگری در ترکیب ایجاد نخواهد کرد و پرسپولیس را با همان ترکیب بازی با ماشین سازی به میدان خواهد فرستاد.

پرسپولیس در جم: همان 2-4-4 خطی بدون سروش و نادری؟

پرسپولیس در جم: همان 2-4-4 خطی بدون سروش و نادری؟

بر خلاف تصور ما که می گفتیم برانکو می خواسته برای بازی آخر به محمد نادری استراحت بدهد که در بازی با ماشین سازی او را روی نیمکت نشانده، به نظر می رسد تصمیم او برای بازی با پارس جنوبی هم نیمکت نشینی این بازیکن است.

در واقع آقای سرمربی در بازی آخر، تیمش را با همان سیستم و ترکیب بازی با ماشین سازی به میدان می فرستد. عجیب ترین تغییر در ترکیب پرسپولیس مقابل ماشین سازی، بازگشت شایان مصلح به دفاع چپ و نیمکت نشینی محمد نادری بود که ظاهرا در جم نیز اتفاق خواهد افتاد.

در آن بازی برانکو بعد از مدت ها از 2-4-4 خطی استفاده کرد و در حالی که بشار رسن مصدوم شده و از لیست بیرون رفته بود، سروش رفیعی را هم تا 20 دقیقه مانده به خاتمه بازی روی نیمکت نشاند.

اگر ملاک مان تصاویر تمرین روز سه شنبه باشد، باید بگوییم برانکو ایوانکوویچ غیر از بیرانوند که جانشین رادوشویچ خواهد شد، تغییر دیگری در ترکیب ایجاد نخواهد کرد و پرسپولیس را با همان ترکیب بازی با ماشین سازی به میدان خواهد فرستاد. یعنی این ترکیب: بیرانوند، سیدجلال، شجاع، مصلح، شیری، کامیابی نیا، نوراللهی، ترابی، نعمتی، بودیمیر و علیپور.

11 - 180

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 31 تیر 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 1069

به "پرسپولیس در جم: همان 2-4-4 خطی بدون سروش و نادری؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس در جم: همان 2-4-4 خطی بدون سروش و نادری؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید