پیشنهاد ترامپ برای اعزام ارتش آمریکا به مکزیک

به گزارش دَبی بلاگ، رئیس جمهور آمریکا به رئیس جمهور مکزیک پیشنهاد اعزام نظامیان این کشور را برای مبارزه با کارتل های مواد مخدر عنوان نمود.

پیشنهاد ترامپ برای اعزام ارتش آمریکا به مکزیک

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه در پیغامی در توئیتر به حادثه تیراندازی در شمال مکزیک میان دو کارتل مواد مخدر اشاره نمود که طی آن یک خانواده 9 نفری از جمله 3 کودک و شش زن طی آن کشته شدند، اشاره نمود.

وی در این پیغام توئیتری نوشت: خانواده فوق العاده و دوستانی از (ایالت) یوتاه میان کارتل های شرور مواد مخدر که به سوی یکدیگر شلیک می کردند، گیر کردند و در نتیجه چندین شهروند بسیار خوب آمریکایی کشته شدند که شامل بچه ها بوده و بعضی نیز ناپدید شدد.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه پیغام توئیتری خود نوشت: اگر مکزیکو برای پاکسازی این هیولاها نیازمند یا درخواست یاری کند، آمریکا آماده بوده و برای این کار تمایل داشته و قادر است که این کار را انجام دهد و کار را به سرعت و موثر انجام دهد. رئیس جمهور جدید مکزیک این موضوع را موضوع مهم خود اعلام نموده اما کارتل ها بسیار بزرگ و قدرتمند شده که شاید برای شکست آنها نیازمند یک ارتش باشید.

ترامپ ادامه داد: هم اکنون زمان آن فرا رسیده که مکزیک با یاری آمریکا علیه کارتل های مواد مخدر جنگ به راه انداخته و آنها را از زمین محو کند. ما فقط منتظر تماسی از رئیس جمهور عالی شما هستیم.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3825

به "پیشنهاد ترامپ برای اعزام ارتش آمریکا به مکزیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد ترامپ برای اعزام ارتش آمریکا به مکزیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید