کشتی آزاد قهرمانی دنیا، الهی و گلیج آخرین آزادکاران کشورمان روی تشک پیکارهای دنیای، شب سرنوشت ساز مدعیان

به گزارش دَبی بلاگ، بعد از شب رویایی کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی، عرفان الهی و مجتبی گلیج آخرین امیدهای تیم ملی کشورمان در نروژ هستند که در دو وزن 70 و 97 کیلوگرم به مصاف حریفان می فرایند.

کشتی آزاد قهرمانی دنیا، الهی و گلیج آخرین آزادکاران کشورمان روی تشک پیکارهای دنیای، شب سرنوشت ساز مدعیان

به گزارش خبرنگاران، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی دنیا از روز شنبه 10 مهر ماه در اسلو مرکز نروژ شروع شده که تا اینجای کار تیم ملی کشورمان شش فینالیست در هشت وزن برگزار شده این رقابت ها داشته و تا انتها روز دوم رقابت ها به دو مدال طلا رسیده است.

رقابت های دو وزن انتهای مسابقات از ظهر امروز (دوشنبه) در اوزان 70 و 97 کیلوگرم برگزار می گردد که عرفان الهی و مجتبی گلیج به مصاف حریفان خود می فرایند.

در وزن 70 کیلوگرم، عرفان الهی در دور نخست به مصاف جینتارو موتویاما از ژاپن می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده ملاقات میان نیکولای گراحمز از مولداوی و دانیل چومانیک از اسلواکی رقابت خواهد نمود. رقابت های این وزن با حضور 26 نفر برگزار می گردد.

بعلاوه در وزن 97 کیلوگرم مجتبی گلیج در دور نخست با الیزبار اودیکادزه از گرجستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده ملاقات میان رادو لیفتر از مولداوی و دان چپتای از کنیا می رود. در این وزن 22 نفر حضور دارند.

امشب بعلاوه ایران چهار نماینده در فینال اوزان 57، 65، 79 و 92 کیلوگرم خواهد داشت. براین اساس، علیرضا سرلک در فینال وزن 57 کیلوگرم با توماس گیلمان آمریکایی مبارزه می نماید، امیرمحمد یزدانی در ملاقات نهایی وزن 65 کیلوگرم با زاگیر شاخیف روس کشتی خواهد گرفت، محمد نخودی برای دستیابی به مدال طلای وزن 79 کیلوگرم به مصاف جردن باروز آمریکایی می رود و کامران قاسمپور و ماگومد قربان اف از روسیه هم فینال وزن 92 کیلوگرم را برگزار می نمایند.

با توجه به اینکه حریفان امشب کشتی گیران کشورمان در فینال از دو کشور آمریکا و روسیه هستند، قطعاً کشتی های دوشنبه شب تأثیر زیادی در رقابت تیمی مسابقات برای قرار گرفتن روی سکو دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 20756

به "کشتی آزاد قهرمانی دنیا، الهی و گلیج آخرین آزادکاران کشورمان روی تشک پیکارهای دنیای، شب سرنوشت ساز مدعیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی آزاد قهرمانی دنیا، الهی و گلیج آخرین آزادکاران کشورمان روی تشک پیکارهای دنیای، شب سرنوشت ساز مدعیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید