گیت های الکترونیکی استادیوم امام رضا (ع) برای هفته آینده آماده می گردد

به گزارش دَبی بلاگ، مدیر روابط عمومی تربیت بدنی آستان قدس رضوی گفت: نصب گیت های الکترونیکی استادیوم امام رضا (ع)، 3 روز دیگر شروع می گردد؛ نصب این گیت ها یک ماه زمان می برد.

گیت های الکترونیکی استادیوم امام رضا (ع) برای هفته آینده آماده می گردد

به گزارش خبرنگاراز ، مجید مولایی مدیر روابط عمومی تربیت بدنی آستان قدس رضوی گفت: ورزشگاه امام رضا (ع) از ابتدای بهره برداری همه لوازم و تجهیزات به روز جهان رابرای برگزاری رقابت های فوتبال دارد.

او توضیح داد: اخیراً سازمان لیگ فوتبال ایران ابلاغیه ای مبنی بر کنترل، امنیت و رفاه حال بیشتر هوادارن فوتبال صادر نموده است تا بلیت به صورت الکترونیکی فروخته گردد.

مولایی گفت: این بلیت الکترونیکی باید به وسیله گیت خوانده گردد تا تماشاچیان به راحتی امکان ورود به ورزشگاه را داشته باشند؛ این تدابیر بسیار به نفع تماشاچیان است، چون می تواند از منزل بلیت را تهیه کند و ساعتی قبل بازی بدون استرس و نگرانی در ورزشگاه حاضر شوند.

مدیر روابط عمومی تربیت بدنی آستان قدس رضوی ادامه داد: از آنجایی که هر کسی می تواند تنها به وسیله کد ملی خود یک بلیت خریداری کند، بساط بازار سیاه برای مسابقات حساس فوتبال جمع می گردد و دیگر شاهد ازدحام و نابسامانی طرفداران بلیت به دست پشت در های بسته ورزشگاه ها نخواهیم بود.

او توضیح داد: کارشناسان ما برای تهیه گیت با چند شرکت معتبر در تهران رایزنی کردند و در شرف عقد قراداد بودیم که هیئت فوتبال خراسان رضوی اظهار داشت، به دلیل این که بلیت فروشی و برگزاری مسابقه در ورزشگاه را از طرف باشگاه شهر خودرو خراسان به صورت پیمانکاری برعهده گرفته است، با نظارت ما گیت ها را خریداری و طی سه روز آینده شروع به نصب خواهد نمود که فرآیند نصب گیت ها یک ماه زمان می برد؛ هزینه های آن را نیز به هیئت فوتبال به وسیله اجاره ورزشگاه تهاتر می کنیم.

مولایی ادامه داد: اگر بر اساس الزام سازمان لیگ فوتبال، پیمانکار هم در خاتمه هفته پیش رو دو تا سه گیت را به ما تحویل دهد، می توانیم تا آدینه آینده ورزشگاه را برای فروش بلیت الکترونیکی و برگزاری بازی شهر خودرو و شاهین بوشهر آماده کنیم؛ اما در صورتی که سازمان لیگ الزام داشته باشد که حتما گیت ها برای شروع بازی ها آماده گردد، ممکن است گیت ها به این بازی نرسد و مسابقه هم در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار نگردد؛ برگزاری یا لغو بازی آینده به تصمیم سازمان لیگ بستگی دارد.

/ز. ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 شهریور 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 2268

به "گیت های الکترونیکی استادیوم امام رضا (ع) برای هفته آینده آماده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیت های الکترونیکی استادیوم امام رضا (ع) برای هفته آینده آماده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید