شکست آرسنال در شب پیروزی چلسی و والنسیا در لیگ اروپا

به گزارش دَبی بلاگ، آرسنال در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا مغلوب باته بوریسف شد اما چلسی و والنسیا توانستند حریفانشان را شکست دهند.

شکست آرسنال در شب پیروزی چلسی و والنسیا در لیگ اروپا

به گزارش خبرنگاران، دیدارهای رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا پنجشنبه شب برگزار گردید که در یکی از مهم ترین بازی ها آرسنال در شب اخراج لاکازت با یک گل از میزبانش باته بوریسف مغلوب شد.

چلسی توانست مالمو را با گل های ژیرو و بارکلی دو بر یک شکست دهد. والنسیا برابر سلتیک دو بر صفر پیروز شد و لاتزیو سه بر یک زوریخ را شکست داد.

بنفیکا توانست در زمین گالاتاسرای دو بر یک پیروز گردد و صعودش را به مرحله بعد تقریباً قطعی کند.

سویا با یک گل لاتزیو را در شهر رم شکست داد تا با خیالی آسوده تر دیدار برگشت را در سانچس پیسخوان برگزار کند. رئال بتیس، دیگر تیم اسپانیایی برابر رن سه بر سه مساوی کرد. اینتر توانست با یک گل برابر راپید وین پیروز گردد. در دیگر دیدار مهم ویارئال با یک گل اسپورتینگ را شکست داد.

دیدار تیم های کراسنودار با بایرلورکوزن و اسلاویا پراگ با خنک با تساوی بدون گل به انتها رسید. همچنین المپیاکوس برابر دیناموکیف دو بر دو متوقف شد. دیدار شاختار و اینتراخت فرانکفورت نیز با نتیجه مشابه به انتها رسید.

ویکتوریا پلژن دو بر یک برابر دینامو زاگرب پیروز شد. بروخه در حالی سالزبورگ را با نتیجه مشابه شکست داد که کاوه رضایی از روی نیکمت ذخیره ها شاهد پیروزی تیمش بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 309

به "شکست آرسنال در شب پیروزی چلسی و والنسیا در لیگ اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست آرسنال در شب پیروزی چلسی و والنسیا در لیگ اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید