شیعی: باید برای هر لحظه از مسابقات فوتبال برنامه ریزی کرد

به گزارش دَبی بلاگ، مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در مقابل فولاد چند تک به تک را نزدیم و بعد روی یک اتفاق گل خوردیم، فوتبال همین است و باید برای لحظه هایش برنامه ریزی کرد.

شیعی: باید برای هر لحظه از مسابقات فوتبال برنامه ریزی کرد

به گزارش ، محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان بعد از باخت تیمش مقابل تیم فولاد خوزستان گفت: اتفاقاتی که در بازی افتاد کاملا تحت تاثیر بارندگی بود. هر چند دروازه بان تیم روی گل آخر مقصر بود. بازیکنان ما بازی خودشان را کردند و تمام اتفاقات این دیدار، فوتبالی بود. چند تک به تک را نزدیم و بعد روی یک اتفاق گل خوردیم دوباره روی یک اشتباه گل سوم را خوردیم. فوتبال همین است و باید برای لحظه هایش برنامه ریزی کرد.

او در مورد اینکه تمام لحظه های بازی باید مدیریت گردد گفت: کادر فنی و بازیکن فرقی ندارد هر 2 باید نسبت به اتفاقات بازی مدیریت داشته باشند و با زدن یک گل فکر ننمایند که دیگر کار تمام است و بازی را رها نمایند. شرایطمان بد نیست، اما کادر فنی باید یک فکر اساسی بکند. باید در همان 10 دقیقه اول 2-3 گل به ثمر می رساندیم.

شیعی در مورد نتیجه بازی گفت: از نتیجه خوشحال نیستم و امیدوارم این آخرین بازی باشد که چنین نتیجه ای می گیریم. باید در 2 بازی مانده تا انتها نیم فصل امتیازات کامل را جمع کنیم. تیم ما برای دریافت سهمیه بسته شده است و حال خوب نیست چنین وضعیتی داشته باشد.

او در مورد اینکه اولتیماتومی به جلالی می دهد یا خیر گفت: اولتیماتومی به جلالی نمی دهم، اما خود جلالی باید به دنبال برطرف مسائل تیم باشد. مدیران و کادر فنی در کنار هم هستند تا شرایط تیم بهبود یابد.

شیعی در مورد تاج و قانون منع استفاده از افراد بازنشسته گفت: من هیچ خبری از مسائل مربوط به تاج ندارم. آخرین جلسه هیئت مدیره 2 هفته پیش برگزار گردید که در مورد ماده 60 صحبت کردندو گفتند که قطعی شده است و بحث دیگر این بود که بقیه اعضای هیئت مدیره چگونه می توانند از شرایط قانونی استفاده نمایند و بمانند که تنها بحث مربوط یک سوم حقوق بود. هر چه قانون بگوید باید انجام گردد. تاج هیچ پافشاری برای ماندن ندارد و تابع قانون است.

د:فرار موقت فولادی ها از بحران با شکست شاگردان جلالی/ باخت خانگی جادوگر در بازی 6 امتیازی

فهرست 20 نفره پرسپولیس برای بازی با تراکتور سازی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 فروردین 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 22

به "شیعی: باید برای هر لحظه از مسابقات فوتبال برنامه ریزی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیعی: باید برای هر لحظه از مسابقات فوتبال برنامه ریزی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید