قهرمانی فولاد به پیروزی مقابل پرسپولیس بستگی دارد

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، افشین قطبی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی فولاد خوزستان و پرسپولیس اظهار کرد :اولین تجربه مربیگری من در ایران به همراه پرسپولیس بوده و این تیم صندلی خاصی برای من دارد؛ طرفداران پرسپولیس برای من عزیز و محترم هستند و من همانند پدری هستم که باید به دو فرزند خود به یک اندازه عشق بورزد، به فولاد و پرسپولیس به یک اندازه عشق می ورزم و برای این تقابل از طرفداران پرسپولیس عذر می خواهم.

قهرمانی فولاد به پیروزی مقابل پرسپولیس بستگی دارد

وی با بیان اینکه بازی با تیم قبلی برای من بسیار سخت است، اضافه کرد :فردا بازی مهم و حساس برای هر دو تیم خواهد بود و ما برای اینکه فاصله خود را با صدر جدول کمتر کنیم باید با یک بازی تاکتیکی و فنی و البته خوب حداکثر امتیازات را کسب کنیم.

قطبی با ابیان اینکه بازیکنان در دو بازی که من روی نیمکت حضور داشتم شرایط متفاوتی را تجربه کردند، بیان نمود :بازیکنان تیم فولاد رفته رفته به درک خوبی از پست های خود دست یافته اند و تیم ما روز به روز به شرایط مناسب خود نزدیک تر می گردد؛ پرسپولیس بهترین تیم ایران و یکی از بهترین تیم های آسیا است و بازی در مقابل آنها آسان نیست و ما برای نگه داشتن شانس قهرمانی باید بازی فردا را پیروز شویم و هر بازی از 14بازی آینده ما حکم مرگ و زندگی را دارد اگر بخواهیم به قهرمانی نزدیک شویم.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد حضور تماشاگران گفت :در مدتی که من در اهواز حضور داشتم باید بگویم بزرگترین خصوصیت خوزستانی ها مهمان نوازی آنها است؛ برای مجموعه فولاد مهم ترین موضوع عملکرد طرفداران است. دوست دارم که طرفداران فولاد در این زمینه زبان زد شوند و نقطه مثبت باشگاه باشند.

قطبی با تأکید بر اینکه بازیکنان ایرانی همه دارای استعداد فوتبالی هستند، مطرح نمود: تنها کمبود بازیکنان آموزش آنها است که باید اصلاح گردد و رویکرد های جدید تاکتیکی و بدنی به آنها آموزش داده گردد.

وی اضافه کرد :مهاجم کامرونی جدید ما بازیکن با کیفیتی است، چپ پا است و در زمانی که در لیگ چین حضور داشتم عملکرد خوبی داشته و می تواند از لحاظ تاکتیکی و بدنی به تیم یاری کند.

مربی فولاد خوزستان درباره دلیل عدم جذب بازیکنان مدنظر خود بیان نمود: خیلی سخت است که بازیکنان طی نیم فصل از باشگاه های خود جدا شوند؛ بنابراین بسیاری از باشگاه ها حاضر نبودند بازیکنان خود را از دست بدهند.

قطبی ادامه داد: بزرگترین دلیل عدم حضور بازیکن ژاپنی مدنظر من در تیم قوانینی است که در فوتبال ایران وجود دارد. با وجود اینکه می توانستیم بازیکن مذکور را به خدمت بگیریم اما این قانون دست ما را بست.

وی اضافه کرد: بیشتر ژاپنی هایی که در تیم ملی ژاپن بازی می نمایند، در سطح اول اروپا توپ می زنند و جذب چنین بازیکنانی سخت است. سطح لیگ فوتبال ژاپن بسیار بالا است و در رده بسیاری از لیگ های اروپایی واقع شده است.

قطبی در مورد استادیوم فولاد آرنا اظهار کرد :یکی از دلائل حضور من در تیم فولاد، استادیوم فولاد آرنا است که این امر محقق نشد. تنها مشکل آن عدم آماده بودن پارکینگ است و ساخت پارکینگ کار سختی نیست و یک کار بسیار آسان است که امیدوارم با همکاری همه ورزشی های استان این امر محقق گردد؛ بازی کردن در این استادیوم به تیم یاری زیادی خواهد نمود و امیدوارم رسانه ها، باشگاه و تمامی مردم خوزستان دست به دست هم بدهند تا استادیوم هرچه سریعتر به اتمام برسد

وی در آخر اضافه کرد :از تمامی اصحاب رسانه ها تشکر می کنم و امیدوارم فردا با یک بازی خوب به پیروزی برسیم.

به گزارش خبرنگاران، هیچ کدام از اعضای کادر فنی پرسپولیس تهران در کنفرانس خبری پیش از بازی حاضر نشدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 269

به "قهرمانی فولاد به پیروزی مقابل پرسپولیس بستگی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی فولاد به پیروزی مقابل پرسپولیس بستگی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید