مهاجری: باید بهترین تیم نیم فصل دوم بشویم ، نگاه زنوزی به هر دو تیمش یکسان است

به گزارش دَبی بلاگ، سرمربی ماشین سازی می گوید برنامه ریزی آنها این است که در خاتمه نیم فصل دوم به عنوان پدید لیگ برتر انتخاب بشوند.

مهاجری: باید بهترین تیم نیم فصل دوم بشویم ، نگاه زنوزی به هر دو تیمش یکسان است

به گزارش خبرنگاران، رضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در نشست خبری پیش از بازی با پیکان، گفت: با توجه به این که تیم حریف هم نتایج خوبی کسب ننموده و هر دو بازی گذشته را باخته است بازی فردا، 6 امتیاز محسوب می گردد.

ما در سه بازی گذشته هفت امتیاز خوب کسب کردیم که اگر در دقیقه 90 بازی گذشته با اشتباه فردی برد ما به تساوی تبدیل نمی شد می توانست تبدیل به 9 امتیاز گردد البته زیبایی فوتبال به همین چیزها است. روند کاری ما بسیار خوب شده است. تا قبل از آغاز نیم فصل دوم رقیبانمان تیم های پایین جدولی بودند اما حالا می توانیم با تیم های میانه جدول رقابت کنیم. بازیکنان ما راه خود را پیدا نموده اند و می توان گفت تیم من بضاعت محدودی دارد اما فعل خواستن را به خوبی صرف می نماید. قول می دهم فردا بازیکنانم با تمام وجود وارد زمین شوند. آنها می دانند چه بازی حساسی داریم.

وی با تاکید بر این که ماشین سازی باید بهترین تیم نیم فصل دوم باشد گفت: پیکان فردا به دنبال این است که از بحران خارج گردد و راهنمایی این تیم بر عهده کسی است که تجربه بسیار زیادی دارد و امتحان خود را پست داده است. می خواهیم بازی فردا را با کمترین اشتباه پشت سر بگذاریم. در تبریز دو تیم با دو پتانسیل متفاوت داریم. شاید تیم هایی مثل استقلال، تراکتورسازی و دیگر مدعیان ستاره هایی داشته باشند اما ما به دنبال ستاره سازی هستیم. مثلاً حسین حسین کنعانی زادگان داشت فراموش می شد اما در اینجا احیا شد و در تیم ملی خوش درخشید. چشم روی خیلی از مسائل مان بسته ایم و هیچ سدی نمی تواند مانع رسیدن ما به هدف مان باشد. می خواهیم در سرانجام فصل به عنوان پدید لیگ معرفی شویم. او ادامه داد: یک فوتبالیست باید تمرکز لازم را در دفاع و حمله داشته باشد و در این راستا هم برنامه ریزی نموده ایم البته برخی اتفاقات در فوتبال اجتناب ناپذیر است. مثلاً دیشب یوونتوس با آن همه ستاره بازی را به اتلتیکو مادرید باخت. سپیدرود شاید شرایط خوبی در جدول نداشته باشد اما همین تیم یقه پرسپولیس را گرفته بود و ما مقابل همین تیم بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم. خدا را شکر در سه بازی گذشته توانستیم به گل برسم و به دنبال این هستیم که ضعف مان را در تمام نمایندگی برطرف کنیم. او در مورد ماجرای مخالفتش با انتقال کنعانی زادگان به تراکتورسازی هم گفت: این بحث ها تمام شده است و تا جایی که احتیاج بود ما با این تیم همکاری لازم را داشته ایم. تراکتورسازی در آن مقطع احتیاجی به مدافع نداشت و ما هم احتیاجمند حضور کنعانی زادگان در تیم مان بودیم. نگاه مالکیت باشگاه به هر دو تیم یکسان است. وقتی که ما سه بازیکن خوب مان را از دست دادیم نگاه ها به تیم ما نا امیدانه شد اما خدارا شکر توانستیم به شرایط خوبمان برگردیم. چیزی که تعیین است منحنی بازیکنانی که در نیم فصل دوم به ما اضافه شدند روندی صعودی دارد. مهاجری در مورد مصدومیت مصطفی صابری هم شرح داد: او دچار مصدومیت شده بود و او را راهی تهران کردیم تا بتواند مداوا بگردد. او ادامه داد: ما استادیوم کوچکی نسبت به یادگار داریم اما خشنود هستیم که در طول این فصل چند بار پر شده است. من به دنبال خدمت به فوتبال تبریز هستم. زمانی که من از پدیده خارج شدم آرامش خاطر داشتم که چند جوان به این تیم معرفی کردم. اکنون هم در ماشین سازی چنین تصوری دارم و می خواهم طرفداران به عنوان یار دوازدهم در کنار ما باشند. متأسفانه ماشین سازی یک دهه از سطح اول دور بود و این باعث شد که فوتبال تبریز تک قطبی گردد. طرفداران ماشین سازی در رده 45 سال هستند. اگر طرفداران یاری نمایند می توانیم فوتبال تبریز را متحول کنیم. خدا را شکر هرچه قدر در این شهر فعالیت می کنم راهم هموار تر می گردد و پیوندم ما مردن تبریز محکم تر می گردد.

سرمربی ماشین سازی اضافه نمود: هیچ نگرانی از بابت هفته های سرانجامی لیگ ندارم که با تیم های خوب بازی داریم. ما چند بازی 6 امتیازی داریم و اگر با همین تفکر پیش برویم که به طور میانگین دو امتیاز کسب کنیم نگرانی نخواهیم داشت با همین و هدف بازیکنانم تمرینات سختی را پشت سر می گذارند. ما می دانیم هرچه جلوتر می رویم کارمان سخت تر می گردد. بازی فردا و پیروزی در این مسابقه ما را در ادامه راه یاری خواهد نمود. او در مورد کاپیتانی تیمش هم اعلام کرد: رضا خالقی فر تجربه بسیار بالایی دارد و سال جاری به ما خیلی یاری نموده است. قطعاً بزرگان تیم ما بازیکنان خوبی هستند و من از تمامی آنها راضی هستم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 خرداد 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 347

به "مهاجری: باید بهترین تیم نیم فصل دوم بشویم ، نگاه زنوزی به هر دو تیمش یکسان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجری: باید بهترین تیم نیم فصل دوم بشویم ، نگاه زنوزی به هر دو تیمش یکسان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید