پیغام وزیر ارشاد به سی وپنجمین جشنواره فیلم کوتاه تهران

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، در آستانه برگزاری سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیامی را خطاب به این دوره از جشنواره منتشر کرد که متن آن بدین توضیح است:

پیغام وزیر ارشاد به سی وپنجمین جشنواره فیلم کوتاه تهران

در روزهایی بسر می بریم که بخشی از دنیا، با تاریخ و دولتی نوپدید، در کوشش است تا سرزمین کهن و با تمدن دیرینه را منزوی نشان دهد. سیاستمداران امریکایی، می کوشند روابط ما و دنیا را گسسته سازند. میلیاردها دلار باج و رشوه می دهند تا داد و ستدها را قطع نمایند، تهدیدها و فشارها می آورند تا روابط سیاسی- اقتصادی ما را در هم ریزند. اما باید بدانند که گوهر تمدن ایرانی، فرهنگ و هنر است و این جانمایه، مرز و انزوا نمی شناسد.

از این رو در همین روزهای پرتب و تاب تهدید و تحریم، بیشترین درخواست برای حضور در جشنواره فیلم کوتاه از کشورهای گوناگون دنیا ثبت می شود و سینمای کوتاه ایران پذیرای چهره های سرشناس سینمای دنیا می شود و این یعنی، صدا و تصویر و هنر است که در دنیا شنیده می شود، مردمان را گرد می آورد و امکان بی نظیر گفت وگو را فراهم می سازد.

امیدوارم سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم کوتاه تهران فرصت پیوند عمیق تر سینمای ایران و دنیا و مخاطبان این هنر انسانی باشد.

برای تمامی هنرمندان و برگزارنمایندگان این رویداد آرزوی بهروزی و شادکامی دارم.

سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به منظور شناسایی و معرفی برترین آثار کوتاه در سطح ملی و بین المللی و همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فیلم سازان تا 22 آبان 97 در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 فروردین 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 12

به "پیغام وزیر ارشاد به سی وپنجمین جشنواره فیلم کوتاه تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام وزیر ارشاد به سی وپنجمین جشنواره فیلم کوتاه تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید