استخدام اولین مربی خارجی در تاریخ والیبال چشم بادامی ها

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران : اتحادیه والیبال ژاپن، با انتخاب اولین سرمربی خارجی در تاریخ ورزش این کشور، سنت شکنی کرد.

استخدام اولین مربی خارجی در تاریخ والیبال چشم بادامی ها

به گزارش خبرنگاران، سایت فدراسیون جهانی والیبال، در گزارشی نوشت ژاپنی ها برای پیشرفت در والیبال سنت شکنی نموده و اقدام به جذب سرمربی خارجی برای تیم ملی کشور خود کردند.

این سایت در معرفی گری ساتو 58 ساله اعلام نمود: وی در سال های 1984 تا 1988، 1992 و 2009 تا 2012 یاری مربی تیم ملی والیبال آمریکا بود. بنابر این او نخستین سرمربی خارجی خواهد بود که در والیبال ژاپن در رده ملی حضور می یابد.

ساتو در یک کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت: افتخار بزرگی نصیبم شده است. من احترام زیادی برای فرهنگ ژاپن و والیبال این کشور قائلم. در زمان کمی که داریم باید کارهای زیادی انجام بدهیم.

سرمربی جدید تیم ملی ژاپن در خصوص این تیم گفت: به نظر من بازیکنان ژاپنی، تکنیک و توانایی های زیادی دارند با این حال در برخی مهارت ها باید تقویت شوند و من خیلی دوست دارم در ابتدا مدتی را صرف شناخت نقاط ضعف و قوت آنها بکنم.

تایزابورو ناکانو، رئیس اتحادیه والیبال ژاپن نیز در خصوص کنار گذاشتن تتسویا یوتا، سرمربی سابق تیم ملی و به کار دریافت گری ساتو گفت: تیم ملی والیبال ژاپن بعد از المپیک 1972 مونیخ به مدال طلا نرسیده است. در حال حاضر ما تیم نوزدهم رنکینگ جهانی هستیم و این اصلا خوب نیست.

وی اضافه کرد: ما برای پیشرفت باید افتخارات گذشته را فراموش کنیم و به آینده بیاندیشیم. به همین خاطر، برای اولین بار در تاریخ تیم های ملی با یک مربی خارجی قرارداد بستیم. ساتو کارنامه قابل قبولی با تیم های بزرگ جهان دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5551

به "استخدام اولین مربی خارجی در تاریخ والیبال چشم بادامی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استخدام اولین مربی خارجی در تاریخ والیبال چشم بادامی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید