استقلال به تیمبی صاحب تبدیل شده، بازیکنان از نظر بدنی کم آوردند

به گزارش دَبی بلاگ، ایمان عالمی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به بلاتکلیفی که برای استقلال بوجود آمده است گفت: متاسفانه استقلال به یک تیم بی صاحب تبدیل شده است. شرایط این تیم خوب نیست. بازیکنان استقلال در سه بازی گذشته که بدون سرمربی بودند با غیرت بازی کردند و زحمات زیادی کشیدند اما متاسفانه اگر این فرایند ادامه پیدا کند همه چیز تغییر پیدا خواهد نمود. شاهد بودیم که استقلال بدون استرا دچار به هم ریختگی شدیدی شده است.

استقلال به تیمبی صاحب تبدیل شده، بازیکنان از نظر بدنی کم آوردند

وی اضافه کرد: آبی پوشان برابر ماشین سازی آغاز خوبی داشتند اما نبود یک مربی بدنساز در کنار تیم باعث شده تا این تیم در نیمه دوم از لحاظ بدنی کم آورده و اجازه دهد بازیکنان حریف به راحتی وارد محوطه جریمه بشوند.

پیشکسوت باشگاه استقلال اضافه کرد: نبود سرمربی کنار خط شرایط بدی را برای آبی پوشان بوجود آورده. کسی نیست که نقاط ضعف بازیکنان را گوشزد نموده و آنها را از به هم ریختگی و بی نظمی دور کند. متاسفانه می بینیم که با نبود سرمربی در رختکن اتفاقات ناخوشایندی رخ می دهد که باعث می گردد شرایط تیم روز به روز بدتر و بدتر گردد. مدیران استقلال باید بدانند این تیم در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان باید به مصاف حریفانش برود و اگر این شرایط ادامه یابد نباید به این تیم خیلی امیدوار بود.

وی در خصوص اشتباهات خط دفاع استقلال در چند بازی گذشته هم گفت: بازیکنان تدافعی استقلال تمرکز لازم را ندارند. آنها از آن قالب کاری خارج شده و دچار بی نظمی شدید شده اند. متاسفانه دانشگر عملکرد بدی دارد، با حریف درگیری فیزیکی پیدا می نماید و این باعث می گردد تا خط دفاعی بیشتر به هم بریزد. روزبه چشمی و عارف غلامی که در هفته های گذشته و زمانی که استراماچونی حضور داشت بسیار خوب بودند. این روزها بسیار پراشتباه ظاهر می شوند و این نشان می دهد که نبود سرمربی در کنار تیم چقدر تاثیرگذار بوده است.

پیشکسوت باشگاه استقلال در انتها اظهار داشت: تعطیلات لیگ برای استقلال به موقع بود. با بازگشت استراماچونی او می تواند تیم را دوباره به شرایط آرمانی رسانده و با انجام کارهای بدنی و بازیهای تدارکاتی، استقلال را به اوج برساند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4751

به "استقلال به تیمبی صاحب تبدیل شده، بازیکنان از نظر بدنی کم آوردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال به تیمبی صاحب تبدیل شده، بازیکنان از نظر بدنی کم آوردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید