امیدوارم پیروزی های تراکتور ادامه دار باشد

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، فیروز کریمی شامگاه چهارشنبه بعداز پیروزی تیمش برابر ذوب آهن در جمع خبرنگاران گفت: از نحوه به دست آوردن 3 امتیاز مقابل ذوب آهن راضی نیستم ولی کوشش بازیکنانم برای حفظ نتیجه قابل تقدیر است.

امیدوارم پیروزی های تراکتور ادامه دار باشد

جهت دریافت مشاوره خدمات هزینه چاپ تراکت رنگی از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

وی با بیان اینکه خیلی به تیم اشراف نداشتم، اضافه نمود: ما احتیاج به زمان داریم، تنها یک جلسه با تیم کار کردیم اما همان یک جلسه باعث شد بعداز زدن گل در حفظ تک گل پیروز شویم.

وی اضافه نمود: با بضاعتی که داشتیم و به خاطر ایثار بچه ها و شجاعتی که داشتند این برد قابل قبول است و امیدوارم خداوند توفیق دهد که ادامه دار باشد.

کریمی ادامه داد: من در کنار زمین مدام از عبارت گوش، گوش استفاده می کردم. یکی از دوستان می گفت این جمله گوش، گوش، صدا که می گفتید چه بود؟ گفتم منظورم گم نکردن یار مستقیم هر نفر در زمین بود که بچه ها خوب انجام دادند. بازیکنان ذوب آهن میانگین قدی بلندی دارند. وقتی خرم را به زمین فرستادیم و دیدم که چطور از پایین به یار بلند قد خود نگاه می نماید، خنده ام گرفت. بازی مقابل امثال این تیم که میانگین قدی بلند و پرش بالایی دارند سخت است. ذوب آهن تنها تیمی است که بیشتر بازیکنان آن تا این حد بلند قد هستند.

وی یادآور شد: اگر اخباری نبود کارمان سخت تر می شد اما بچه های ما جانانه جنگیدند. قسمتی از کارمان عقب نشینی بود و حفاظت از گل زده. قسمتی دیگر این بود که از خط حمله استفاده نموده و گل بیشتری بزنیم که البته نشد. فشار حریف هم باعث شد عقب نشینی کنیم. روی این موضوع کار نموده بودیم که از گل زده حفاظت کنیم. باید کار بیشتری انجام گردد تا بازیکنان، کادر و طرفداران از این حالت التهاب بعد از گل خارج شوند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور درمورد شرایط این تیم گفت: ما به دلیل مصدومیت های بی سابقه که نمی دانم علت آن چیست و بازیکنانی که بیشتراً در آستانه محرومیت هستند با مشکلاتی روبه رو هستیم. بچه ها کمی تحت تاثیر بودند و برای بازی بعد چند بازیکن را نداریم. البته آنهایی که مرا می شناسند می دانند دنبال بهانه نیستم. اگر ایمان نداشتم نمی توان تغییر ایجاد کرد، نمی آمدم. ما در این تیم خیلی مصدوم داریم و همین طور بازیکنانی که در آستانه محرومیت قرار دارند. باید فکری کنیم ببینیم می توانیم کسی را اضافه کنیم تا از مخمصه رهایی یابیم یا خیر.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 تیر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 18478

به "امیدوارم پیروزی های تراکتور ادامه دار باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم پیروزی های تراکتور ادامه دار باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید