امیری: با قدرت پیش می رویم تا قهرمانی آسیا، مزد زحمات ما فقط قهرمانی در لیگ نبود

به گزارش دَبی بلاگ، مهاجم پرسپولیس معتقد است که مزد زحمات اعضای این تیم تنها قهرمانی در لیگ برتر نبود، بلکه صعود از گروه در لیگ قهرمانان آسیا نیز جزو آن محسوب می شد.

امیری: با قدرت پیش می رویم تا قهرمانی آسیا، مزد زحمات ما فقط قهرمانی در لیگ نبود

برای سفر با تور پوکت قیمت مناسب همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، وحید امیری پس از پیروزی 4 بر 2 پرسپولیس مقابل الوحده امارات در جمع خبرنگاران گفت: بازی خیلی سختی بود و هر دو تیم تا دقیقه 90 شانس صعود داشتند. خدا را شکر که مزد زحمات خود را گرفتیم، چون مزد زحمات ما فقط قهرمانی در لیگ برتر نبود بلکه صعود هم جزو آن بود. امیدوارم به هدف خود برسیم. مانند مُشت هستیم و حاشیه ها نمی تواند ما را خراب کند. با قدرت پیش می رویم تا قهرمانی آسیا.

وی با بیان اینکه پرسپولیس امروز بازی خوبی به نمایش گذاشت، توضیح داد: خدا را شکر می کنم این بازی را پیروز شدیم. خوشحالی بیشتر من به خاطر نام ایران بود. کوشش می کنیم حرف های زیادی در مراحل بعدی لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم چون خیلی وقت است که تیم ایرانی نتوانسته است به مراحل بالاتر صعود کند. امیدوارم سال جاری به خواسته خود برسیم.

مهاجم پرسپولیس در این باره که با نفت هم به جمع هشت تیم برتر آسیا رسیده بود، گفت: نفت طرفدار نداشت اما انسجام داشت، پرسپولیس سال جاری هم طرفدار دارد و هم انسجام. ما می توانیم تا مراحل نهایی لیگ قهرمانان آسیا بالا برویم.

امیری در این خصوص که سال جاری با صعود به جام دنیای به همراه تیم ملی و قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس می تواند سالی رویایی برای او باشد، گفت: سال جاری با دو مربی خیلی خوب کار می کنم. کی روش که در دنیا زبانزد است و برانکو نیز که شرایط مشخصی دارد. امیدوارم این دو اتفاق رخ دهد.

وی در خصوص طلب خود از باشگاه نفت تهران، با بیان اینکه نمی داند در این خصوص چه بگوید، گفت: بالاترین مرجعی که باید به این گلایه ها رسیدگی کند، فدراسیون فوتبال است که کاری انجام نمی دهد. یک سال بی اجر و مزد کار کردیم. ما هم خانواده داریم و باید مالیات پرداخت کنیم. اداره مالیات قبول نمی کند که بگویی پولی نداده اند.

مهاجم سرخ پوشان درباره ملاقات این تیم مقابل لخویا گفت: بازی خیلی سختی پیش رو داریم. پرسپولیس از گروهی صعود کرد که همه می گفتند گروه مرگ است. بازی رفت ما در خانه خواهد بود که امیدوارم با کسب نتیجه ای خوب، به مرحله بعد بازی ها صعود کنیم.

امیری در این باره که گفته می گردد بخشی از مطالبات بازیکنان پرسپولیس به حساب آنها واریز شده است، توضیح داد: از این خبر اطلاعی ندارم. تا الان که پولی نگرفته ایم اما امیدوارم بخشی از مطالبات ما پرداخت گردد.

وی در خصوص جذب بازیکنان نامداری چون گادوین منشا و اشاره به هم پست بودن این بازیکن با امیری گفت: پست اصلی من هافبک چپ است و من کاری با سایر بازیکنان ندارم.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4819

به "امیری: با قدرت پیش می رویم تا قهرمانی آسیا، مزد زحمات ما فقط قهرمانی در لیگ نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیری: با قدرت پیش می رویم تا قهرمانی آسیا، مزد زحمات ما فقط قهرمانی در لیگ نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید