انجام تست کرونا از تمامی مدعیان کشتی، اعمال قوانین سخت گیرانه

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، چندی قبل با پیشنهاد کادر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی مقرر شد پیکارهای انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابتهای جهانی 2020 صربستان، روز 15 آبان در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار شود. پیکارهایی که در 7 وزن کشتی آزاد و 10 وزن کشتی فرنگی با حضور مدعیان کسب دوبنده تیم اعزامی به مسابقات جهانی برنامه ریزی شده است.

انجام تست کرونا از تمامی مدعیان کشتی، اعمال قوانین سخت گیرانه

اما با توجه به موج جدید و سنگین شیوع ویروس کرونا در کشور و با توجه به اینکه برخی از مدعیان با اتمام دور رفت لیگ و اردوی تیم ملی به شهر و دیار خود رفتند، قرار است تمامی مدعیان حضور در رقابتهای انتخابی، قبل از این مسابقات، مورد تست کرونا قرار گیرند.

به همین دلیل محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی با تاکید بر اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی توسط فدراسیون به خبرنگاران گفت: مطمئناً این بار نیز تمامی مصوبات بهداشتی و پروتکل های مورد نظر برای پیشگیری از ابتلاء به کرونا در بین اهالی کشتی اجرایی خواهد شد. شک نداشته باشید که فدراسیون کشتی همچنان با سختگیری و جدیت خاصی برای برگزاری رقابتهای انتخابی برنامه ریزی کرده است.

وی شرح داد: به همین دلیل قرار است تمامی مدعیان تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی قبل از حضور در رقابتهای انتخابی مورد تست کرونا قرار گیرند و سپس تا زمان حضور در مسابقات در شرایط قرنطینه باشند. همچنین داوران، مربیان و تمامی اعضای اجرایی رقابتهای انتخابی هم باید تست کرونا بدهند تا در روز مسابقات هیچ شک و تردیدی در خصوص پروتکل های بهداشتی وجود نداشته باشد.

امامی در پایان به بحث تصمیم گیری اتحادیه جهانی کشتی در خصوص رقابتهای جهانی اشاره کرد و گفت: هنوز هیچ چیز قطعی نیست و باید منتظر روز 15 آبان ماه باشیم تا نشست اتحادیه برگزار شود. بدیهی است تا آن زمان نمی توان در خصوص لغو یا قطعیت رقابتهای جهانی اظهار نظر کرد.

رقابت های کشتی قهرمانی جهان در روزهای 22 تا 30 آذرماه در شهر بلگراد کشور صربستان برگزار می شود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 12973

به "انجام تست کرونا از تمامی مدعیان کشتی، اعمال قوانین سخت گیرانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام تست کرونا از تمامی مدعیان کشتی، اعمال قوانین سخت گیرانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید